Wiosenne wydanie „Design Alive” o uważności jako nowym luksusie!

51. numer „Design Alive” jest o uważności. Czas na rozwój i świadome cieszenie się życiem – to definicja nowego luksusu. Marzymy o przestrzeni, która z nami rezonuje, w której czujemy się sobą. Znajduje to odzwierciedlenie w codziennych wyborach, a co za tym idzie, w pracy architektów i projektantów.

Odkąd stary paradygmat oparty na epatowaniu i przepychu rozpadł się i zniknął, rozmowa o luksusie stała się znacznie ciekawsza, zwłaszcza w kontekście wnętrz i projektowania. Zapytaliśmy więc architektki i architektów o ich konotacje. Nowy luksus to dla nich życie w pełni, w zgodzie ze sobą i środowiskiem, proste przyjemności, czas spędzony z bliskimi. Ich zdaniem mniej marzymy o pięknych, drogich przedmiotach, a raczej o dobrym życiu – świadomym, autentycznym i uważnym.

I o tym jest ten wiosenny numer „DA”! Ale oczywiście nie tylko.

51. numer „Design Alive” dostępny jest w salonikach prasowych oraz w naszym sklepie: z dostawą do domu, w prenumeracie lub w wersji cyfrowej. Dołącz do świata „Design Alive”, a 6 kolejnych numerów magazynu dostarczymy Ci prosto do domu!

Wiosenne „DA” to przede wszystkim ludzie i rozmowy!

W wiosennym wydaniu prowadzimy, jak zawsze wnikliwe rozmowy – z legendą designu kolekcjonerskiego, Rossaną Orlandi, o tym, jak ważna jest historia, którą twórcy chcą opowiadać. – Trzeba zrozumieć, co projektant ma na myśli, jaka jest jego koncepcja, dlaczego zaczął tworzyć. Piękno i mocna historia, ale także krótka, inteligentna edycja to podstawa kolekcjonerskiego designu, czyli opozycji wzornictwa przemysłowego – podkreśla Orlandi.

Maria Jeglińska-Adamczewska opowiada o tym, co wydaje jej się najciekawsze w świecie designu i o potrzebie tworzenia limitowanych edycji, pod swoją nową autorską marką GestGest, którą założyła z mężem Marcinem Adamczewskim.

Marcin Czopek ze studia Mistovia zdradza, jak wyobraża sobie wnętrze przed rozpoczęciem pracy. – Określenie tego, na czym najbardziej zależy klientowi, i wyznaczenie funkcji to podstawa mojej pracy – mówi projektant.

Koniecznie zobaczcie też kolejną odsłonę kolorowego i buzującego energią cyklu „Nowa fala”, w którym pokazujemy młodych duchem projektantów z całego świata!

Magazyn Design Alive

NR 51/2025 UWAŻNOŚĆ

ZAMAWIAM

NR 51/2025 UWAŻNOŚĆ

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

ICONS 2024 WYDANIE URODZINOWE

Co jeszcze skrywa 51. numer „Design Alive”?

Nasz Poczet polskich projektantów to już druga część obszernej prezentacji – na liście są zarówno uznane nazwiska, jak i obiecujący debiutanci, o których na pewno będzie głośno.

51. wydanie „Design Alive” to także premiera felietonu Kacpra Gronkiewicza – wychodząc od eseju „Ornament i zbrodnia” Adolfa Loosa z 1908 roku, architekt zastanawia się, czy podążanie za sezonową modą w świecie designu to faktycznie recepta na sukces?

Z pewnością zachwyci Was ceramika ścienna Królik, zaprojektowana przez Aleksandrę Żeromską, bo promienieje radosnym duchem, kolorem i fantazją! Dom jednego z największych twórców współczesnej duńskiej architektury – Jonasa Bjerrego-Poulsena z Norm Architects wprowadzi w świat inspirowanego klasyką, funkcjonalnego minimalizmu, a Przemo Łukasik zabierze w podróż do Marsylii, filtrowanej okiem wytrawnego architekta i fotografa.

51. numer „Design Alive” dostępny jest w salonikach prasowych oraz w naszym sklepie: z dostawą do domu, w prenumeracie lub w wersji cyfrowej. Dołącz do świata „Design Alive”, a 6 kolejnych numerów magazynu dostarczymy Ci prosto do domu!

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: