Polskie marki coraz częściej trafiają do grona światowych odbiorców. Przemyślany design, jakość oraz funkcjonalność stawiają poprzeczkę wysoko. Jednym z najlepszych przykładów jest marka Marmite, która już po raz piąty zaprezentowała się na targach KBIS 2022 w USA przyciągając tłumy zwiedzających.
Zaprojektowane oraz zrealizowane przez biuro projektowe Smart Design Expo stoisko prezentowało na ponad 200 m kw. ofertę dwóch brandów – biznesowego Marmite oraz konsumenckiej marki premium Acquabella.
Czerpiąc z natury
Sama idea stoiska Marmite nawiązuje do technologii Mineral Composite – materiału, stanowiącego połączenie dolomitu i elastycznej żywicy, z którego powstają produkty marki. Smart Design Expo imponującą bryłę stoiska przekuło w metamorfozę tych monumentalnych złóż, pokazując jak powstała miliony lat temu skała, zmienia się i ewoluuje na naszych oczach, tworząc funkcjonalny produkt, którego można używać na co dzień.
Piękno i funkcjonalność u podstaw
Stoisko musiało spełniać ważny warunek – jednocześnie spajać i rozróżniać dwie marki. To pierwsze udało się osiągnąć dzięki umiejętnemu połączeniu geometrycznych form architektury obu części stoiska, rozróżnienie zaś zapewniło wykorzystanie dwóch kontrastowych palet kolorów, dopasowanych do stylistyki obu brandów.
Tak zaprojektowana architektura stoiska budzi w zwiedzających, wystawcach i organizatorach targów zaufanie, a także zachęca do kontaktu z ekspozycją. Od początku wierzymy, że to, co spotka nas w środku – nie zawiedzie.