Sklep japońskiej marki kosmetycznej Nature’s Way miał stanąć na tokijskiej ulicy Aoyama, na której znajdują się najbardziej ekskluzywne butiki w stolicy Kraju Kwitnącej Wiśni. Oczywistym więc wyborem było zaproszenie do współpracy słynnego studia Nendo. Powstała Beauty Library to nie tylko sklep. Kosmetyki są tu wyeksponowane, lecz w szczególny sposób – jak książki w bibliotece.
Dodatkowo, można usiąść, dotknąć, wypróbować, a nawet poczytać o produktach. I to nie tylko na miejscu, gdyż dzięki skanowanym kodom QR wiedzę o preparatach zabierzemy ze sobą do domu. Istnieje także możliwość przybycia na specjalnie warsztaty badawcze.
Minimalistyczne wnętrze to drewniane regały i pulpity, a wokół pełno podświetlanej bieli. Kontrast stanowią barwne opakowania kosmetyków. Projektanci ze studia Oki Sato zadbali także o miejsce nietypowe w takiej przestrzeni – kawiarni, gdzie ciało klientek zostanie wypielęgnowane także wewnętrznie, zaraz po tej zewnętrznej.
Więcej na: www.nendo.jp, www.beautylibrary.jp