Na rynku wyposażenia wnętrz zadebiutowała nowa, polska marka ekskluzywnych mebli i dodatków. Brahman’s Home to klasyczne, czyste formy i wysokiej jakości, naturalne materiały. Kolekcję promuje sesja wizerunkowa autorstwa Soni Szóstak, jednej z najbardziej utalentowanych fotografek młodego pokolenia, której prace publikowały m.in. „Interview Magazine” oraz „Rolling Stone”. Zdjęcia elementów kolekcji są dziełem Weroniki Trojanowskiej.
Sesję fotograficzną wykonano w pałacowych wnętrzach zabytkowego Chateau De Gudanes, położonego u stóp francuskich Pirenejów. Wysublimowana estetyka sesji zdjęciowej nawiązuje do kanonu sztuk pięknych oraz mody haute couture.
Pomysłodawcą sesji jest Wojciech Łanecki, dyrektor kreatywny marki i twórca jej pierwszej kolekcji. – Pomysł na sesję wizerunkową kolekcji Brahman’s zaczerpnąłem ze świata luksusowej mody – mówi Wojciech Łanecki. – Kolekcje haute couture uważam za prawdziwe dzieła sztuki, które wyrażają szacunek i podziw dla piękna, elegancji, szlachetnych materiałów oraz mistrzowskiego rzemiosła. W Brahman’s Home wyznajemy ten sam kanon wartości, dlatego sesja najlepiej wyraża to, co chcielibyśmy powiedzieć o sobie, jako marce.
Za stylizacje odpowiadała Ewelina Gralak, fryzury – Gor Duryan, a make up – Marianna Yurkiewicz. Plan w Chateau de Gudanes zaaranżowało poznańskie Jagody Studio. W sesji wzięły udział modelki z agencji Model Plus.
Więcej informacji na: www.brahmanshome.com