Pierwsza edycja Fashion Talks x HUSH Warsaw, wydarzenia skupiającego specjalistów branży mody, odbędzie się już 7 i 8 maja na Zamku Królewskim w Warszawie. Impreza towarzysząca popularnym targom HUSH Warsaw, otworzy letni sezon w polskiej modzie autorskiej.
Fashion Talks x HUSH Warsaw to dwudniowe forum specjalistów branży mody. Tematem pierwszej edycji wydarzenia jest „Hello Spring”, czyli metaforyczna wiosna – nowy rozdział w życiu polskich marek mody. W 48 godzin, podczas 4 paneli dyskusyjnych i 10 wykładów, przedstawiona zostanie istotna w prowadzeniu firmy i marki wiedza z pogranicza mody i biznesu.
Wystąpienia uznanych praktyków z branży dotyczyć będą m.in.: finansowania biznesu mody w Polsce, PR-u i marketingu czy wykorzystania trendów w budowaniu wizerunku marki. Eksperckie prelekcje uzupełnią studia przypadku młodych marek, które rozwijają się w dynamicznym tempie, dzięki umiejętnemu łączeniu mody z biznesem.
– Połączenie mody i biznesu od początku leży w DNA HUSH Warsaw. Dlatego sezon wiosna-lato 2016 otwieramy nie tylko premierami autorskich kolekcji, ale i dyskusją o polskiej modzie. Angażując się w merytorycznie chcemy udowodnić, że moda staje się ważną częścią polskiej gospodarki – komentują Anna Pięta i Magda Korcz, założycielki HUSH Warsaw, które po raz pierwszy zdecydowały się uzupełnić targi mody o dwudniową platformę edukacyjną.
– Fashion Talks x HUSH Warsaw to unikatowa okazja do nawiązania kontaktów z kreatywnymi liderami polskiej branży mody. Rozpoczynając dyskusję na temat profesjonalizacji sektora mody autorskiej w Polsce, tworzymy przestrzeń do wartościowych dyskusji i polemik na temat jego przyszłości – dodaje Olka Kaźmierczak, pomysłodawczyni cyklu spotkań Fashion Talks.
Ważnym punktem Fashion Talks x HUSH Warsaw będą mistrzowskie panele dyskusyjne z udziałem polskiej klasy kreatywnej. Gośćmi wydarzenia, które odbędzie się już 7 i 8 maja na Zamku Królewskim w Warszawie będą m.in.: projektantka Ania Kuczyńska, redaktor naczelna serwisu VUMag.pl Grażyna Olbrych, ilustratorka Olka Osadzińska czy dyrektor Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw Ania Terej.
Dwudniowe spotkania z praktykami branży mody podzielono na dwie sekcje tematyczne: Biznes i Wizerunek, oraz na kategorie: „Jak to jest zrobione?”, „Hello Spring!”, „Master Talks”, „Fashion Talks”.
Więcej na: www.fashionprtalks.pl, www.hushwarsaw.com