Z potrzeby stworzenia nowości w klasycznym wydaniu powstała marka Select by Lech, której polska premiera odbyła się podczas targów Warsaw Home. Bo nic tak nie ubiera wnętrza, jak dobrze dobrane meble i tkaniny.
Rodzinna firma Lech zajmuje się sprzedażą tkanin od niemal czterdziestu lat. Przez cały ten czas wyznaje się tam te same wartości: chęć rozwoju, pielęgnowanie relacji z klientami i współpracownikami, praca z pasją i zaangażowaniem… Codzienność właścicieli i pracowników koncentruje się głównie wokół materiałów, to podejście doczekało się wręcz swojego określenia. Tkaninocentryzm, bo o nim mowa, wiąże się z ciągłym obserwowaniem pojawiających się trendów, poszukiwaniem inspiracji na całym świecie i dążeniem do samodzielnego kreowania nowych kierunków rozwoju wzornictwa. Dzięki takiemu podejściu w ofercie Lech Fabrics znajdują się tkaniny klasyczne, cenione od pokoleń, które opierają się przemijającym modom, a także takie, które są „na czasie” i cieszą się aktualnie największym zainteresowaniem. Obserwując rynek i bieżące trendy właściciele postanowili uczynić rok 2018 czasem zmian. I z tej potrzeby stworzenia czegoś, co z jednej strony zaspokoi potrzebę nowości, a z drugiej strony przetrwa więcej niż jeden sezon, powstała marka Select by Lech, której polska premiera odbyła się podczas targów Warsaw Home.
Idea marki opiera się na przekonaniu, że nic tak nie ubiera wnętrza, jak dobrze dobrane meble i tkaniny. Wykorzystując długoletnie doświadczenie w branży, tworząc markę Select, wyselekcjonowano różnorodne tkaniny i motywy, które łączy jedno – odzwierciedlają ponadczasowe trendy. Stanowią uniwersalną bazą do tworzenia i inspirowania się wszystkim tym, co piękne i zawsze modne. Wszystko po to, by ułatwić pracę przy tworzeniu wysmakowanych i funkcjonalnych mebli, a na końcu – całych wnętrz.
– Każdy z nośników marki traktujemy wyjątkowo, dbając o każdy szczegół. O marce myślimy kompleksowo – zaczynając globalnie od wizji i strategii, poprzez wyróżniający nas styl stoisk targowych czy ekspozytorów na próbniki, a kończąc na ołówku czy notesie z logo – mówi Marta Gryglik-Noga, dyrektor operacyjny w Lech Fabrics. – Tkaniny marki Select by Lech są pod wieloma względami wyjątkowe. Dokonując selekcji zwracaliśmy uwagę zarówno na wzornictwo, parametry techniczne, zastosowanie czy kolorystykę. Jesteśmy przekonani, że połączenie tych wyborów z oprawą całej marki przypadnie do gustu naszym obecnym jak i nowym klientom. Odbiór marki na premierze napawa nas olbrzymim optymizmem.
Koncepcja marki Select by Lech powstała we współpracy z Chigo Agency z Poznania.
Więcej na: www.lechfabrics.com, www.lechselect.com