Jakość materiałów, kontrast faktur i kolorów – konstrukcyjne koszule, miękkie płaszcze, spódnice i nowoczesne garnitury. Prezentujemy nową kampanię BOHOBOCO na sezon jesień-zima 2019
Po pierwszych minikolekcjach BOHOBOCO jesień-zima, w których dominowały pastelowe barwy i wzór kraty, przyszedł czas na kolejne, gdzie na pierwszy plan wysuwają się kroje i tkaniny. Dominują w nich kolory natury – od rdzawych brązów, przez głęboką zieleń, po kontrastujący błękit i krem. Ten ostatni kolor to odważna propozycja na sezon jesienno-zimowy.
W kapsule “Satin Experience” wykorzystano delikatną satynę. Opływowe bluzki, zestawione z jeansami mogą być ekstrawaganckim strojem zarówno do pracy, jak i na wyjście późniejszą porą oraz błyszczące marynarki w klasycznych krojach. Bardzo charakterystycznym kolorem w kapsule jest skandynawski błękit, który dzięki połyskowi tkaniny nabiera zupełnie nowego charakteru.
W drugiej kapsule prezentowanej w kampanii, “Second Skin”, na pierwszy plan wysuwają się przestrzenne, budujące sylwetkę kroje. Ta część kolekcji bazuje na wykorzystaniu wege skóry i jest hołdem dla mody lat 80. – zwłaszcza stylu Grace Jones. W kapsule nie zabraknie więc konstrukcyjnych kombinezonów, spodni z wysokim stanem, spódnic, a nawet skórzanych koszul.
Trzecią kapsułą prezentowaną w tej odsłonie kampanii jest “Comfort Zone”, na którą składają się ubrania z miękkich, otulających tkanin. Płaszcze z wełny jagnięcej oraz alpaki o ponadczasowym kroju, nowoczesne garnitury z dzianiny, spódnice o długości midi, czy wykorzystanie wysokiej jakości kaszmiru, dają obietnicę niezwykłego komfortu bez konieczności rezygnacji z elegancji i dobrego stylu.
Kampania zrealizowana została przez:
Zdjęcia: Wojciech Foit
Modelka: Akbota (MILK)
Stylizacje: Michał Gilbert Lach i Katya Starodubova
Wizaż/włosy: Elles Studio Ałmaty.
Retusz: Paul Drozdowski