Wraz z wydawnictwem Karakter organizujemy konkurs, w którym do wygrania mamy trzy egzemplarze „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919-1949”, której autorem jest Piotr Rypson. Książki będziecie mogli wygrać w czwartek 8 grudnia. Aby wziąć udział w konkursie należy być zalogowanym na portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Karakter oraz Design Alive.
Wraz z wydawnictwem Karakter organizujemy konkurs, w którym do wygrania mamy trzy egzemplarze „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919-1949”, której autorem jest Piotr Rypson. Książki będziecie mogli wygrać w czwartek 8 grudnia. Aby wziąć udział w konkursie należy być zalogowanym na portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Karakter oraz Design Alive.
Książka Piotra Rypsona to kolejna publikacja wydawnictwa Karakter, które specjalizuje się m.in. w tematyce związanej z projektowaniem graficznym. W nowej publikacji czytelnicy mają szansę poznać mało znany okres polskiej grafiki. Przybliża ją Piotr Rypson – krytyk sztuki, historyk sztuki i literatury, publicysta, specjalista w dziedzinie edukacji elektronicznej. Autor opowiada nie tylko o historii i rozwoju projektowania graficznego ale również konfrontuje tą wiedzę z życiem codziennym w Polsce tamtych lat. Książka liczy ponad 400 stron, oprócz fascynującej opowieści na jej stronach znajdziemy mnóstwo fotografii, często unikatowych.
Do wygrania w piątkowym konkursie mamy trzy egzemplarze „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919–1949”. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z nich, trzeba odpowiedzieć na pytanie: Jaki tytuł nosi książka wydawnictwa Karakter poświęcona projektowaniu, która ukazała się bezpośrednio przed publikacją „Nie gęsi”?
Nagrodzimy autorów poprawnych odpowiedzi, którzy wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko i dokładny adres) wyślą je na adres konkursy@designalive.pl w czwartek 8 grudnia pomiędzy godz. 12.00 a 13.00. Nagrody wygrają osoby, których zgłoszenia napłyną jako dwudzieste drugie, pięćdziesiąte i sto piętnaste z rzędu (decyduje godzina spłynięcia mejla). Aby wziąć udział w konkursie należy być zalogowanym na portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Karakter oraz Design Alive. Uwaga, z jednego adresu mejlowego można wysłać tylko jedno zgłoszenie (większa liczba zgłoszeń z jednego adresu będzie traktowana jak jedno zgłoszenie).
Więcej na: www.karakter.pl