Rohewelt (niem. rohe – surowy, welt – świat) to obiecująca marka o nadbałtyckich korzeniach stworzona w 2018 przez Roberta Ropela Hewelta. W DNA brandu wpisuje się miłość, szacunek, walka o równość, ale także etyczna moda – walka z plastikiem oraz redukcja odpadów.
W skład aktualnej oferty wchodzą na razie czapki, skarpetki, biżuteria oraz kapelusze. W planach są także ubrania. Formy kapeluszy i zdobiące je hafty nie pozostają bez znaczenia. Polsko-żydowsko-trójmiejskie inspiracje to wyraz fascynacji młodego projektanta, a zarazem symboliczny hołd oddany pokoleniom Żydów, które tworzyły gospodarkę i kulturę polskich miast i miasteczek.
– Heptagon to symbol wewnętrznej harmonii, miłości i boskiej siły, w znaczeniu spirytualnym, pozareligijnym. Każdy z nas kreuje siebie, decyduje o sobie i stanowi o własnym losie. Każdy z nas jest swoim własnym bogiem – wprowadza nas w historię siedmiobocznego kapelusza twórca marki. Zdobiące dolną stronę ronda hafty nawiązują do aureoli z wczesnochrześcijańskich wizerunków świętych. W ofercie Rohewelt znajdują się również czapki, które nawiązują do mycek i nakryć głowy dokerów sprawiając, że ważną częścią dziedzictwa marki jest również stoczniowa przeszłość Trójmiasta. W walce o lepszą przyszłość mody marka stawia na opakowania pochodzące z recyklingu. Same kapelusze to rzemieślnicze dzieła prosto ze Śląska a nowozelandzka wełna pochodzi ze sprawdzonych źródeł.
Więcej na: www.rohewelt.eu
***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki! Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!