Marka Hugo Boss otwiera nową generację butików. Na pierwszym ogień pójdzie Paryż, i sztandarowy sklep firmy na Polach Elizejskich. Butik w nowej odsłonie wystartuje w czerwcu i będzie jednym z dziesięciu flagowych obiektów marki na całym świecie w nowej aranżacji.
Najważniejsze w nowej koncepcji staną się stalowe siatki z ledowymi taśmami oraz wykonane z tkaniny panele ścienne. Ponadto marka postanowiła „zagrać” kontrastami: czerń zostanie zestawiona ze szkłem barwionym na brąz a lustrzane powierzchnie uwidocznią klasyczny klimat.
Marka Hugo Boss otwiera nową generację butików. Na pierwszym ogień pójdzie Paryż, i sztandarowy sklep firmy na Polach Elizejskich. Butik w nowej odsłonie wystartuje w czerwcu i będzie jednym z dziesięciu flagowych obiektów marki na całym świecie w nowej aranżacji.
Najważniejsze w nowej koncepcji staną się stalowe siatki z ledowymi taśmami oraz wykonane z tkaniny panele ścienne. Ponadto marka postanowiła „zagrać” kontrastami: czerń zostanie zestawiona ze szkłem barwionym na brąz a lustrzane powierzchnie uwidocznią klasyczny klimat.
– Nowe wnętrze odzwierciedla podstawowe wartości marki: jakość, dynamizm, wyrafinowany styl i kunszt, precyzję oraz perfekcję. Szczególna uwaga została zwrócona na detale oraz wykorzystanie zaawansowanych i innowacyjnych materiałów, które stworzyły powierzchnie handlową, w której harmonię osiągnięto przez odpowiedni balans linii, powierzchni i kolorów – informują PR-owcy marki.
Hugo Boss najdumniejszy jest z „obiektu świetlnego”, czyli współczesnej interpretacji wielkiego żyrandola i instalacji, łączącej funkcjonalność i formę. Żyrandol znajdzie się w centralnym miejscu we wszystkich butikach nowej generacji. Efekty świetlne mogą być różnie zaprogramowane, sprawiając n.p. ogólne wrażenie ruchu i nowoczesności przestrzeni.
Butik w Paryżu zostanie otwarty 6 czerwca. Jego całkowita powierzchnia wynosi 1874 m kw. Klienci będą mogli korzystać z trzech poziomów handlowych.
Więcej: www.hugoboss.com