Benetton dla kreatywności

| MAC

6 lipca 2012 | Rzeczy

Słynna marka Benetton wraz ze studiem Fabricia przygotowała dwie kolekcje mebli, których premiera odbyła się podczas tegorocznej edycji Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie. Meble można teraz oglądać w największych salonach Benettona na świecie.

Słynna marka Benetton wraz ze studiem Fabricia przygotowała dwie kolekcje mebli, których premiera odbyła się podczas tegorocznej edycji Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie. Meble można teraz oglądać w największych salonach Benettona na świecie.

Benetton słynący z niekonwencjonalnych rozwiązań, często szokujący, starający się łamać obyczajowe tabu (np. w reklamach swoich produktów) pozostaje wrażliwy na kulturowe wpływy. Efektem tego zainteresowania bez wątpienia jest kolekcja Objet préféré – to seria mebli stworzonych podczas warsztatów w centrum Grand-Hornu Images in Boussu w Belgii, gdzie tematem stały się „ulubione obiekty”. W efekcie powstało 15 bardzo różnych mebli, m.in. siedziska i stoły a także przełamujące klasyczne przyzwyczajenia półki. Uwagę zwracają także krzesła, połączone z systemem oświetleniowym. Podczas warsztatów wytworzyła się niezwykła synergia, na którą duży wpływ wywarła atmosfera miejsca. Podczas pracy nad nowymi obiektami połączono talent młodych twórców z Fabricy z technologiczną siłą drzemiącą w centrum Grand-Hornu Images, słynącym m.in. z przygotowywania wydarzeń kulturalnych związanych z projektowaniem i sztuką użytkową.

Drugą z najnowszych propozycji marki jest kolekcja Objet Colore i prezentuje możliwości prezentacji akcesoriów Benettona w sklepach firmowych i salonach z zastosowaniem charakterystycznych elementów marki, w tym ostre barwy, mieszanie form i zabawy z geometrią. Znajdziemy tu wiele spersonalizowanych rozwiązań, w tym także multimedialnych ekranów, pojawiających się w szybach wystawowych. Takie działania powstają po to, by zachęcać klientów i użytkowników do interaktywnej aktywności. I np. internauci mogą aktywnie uczestniczyć w wydarzeniach Benettona przez specjalny serwis icon.benetton.com.

Fabrica jako laboratorium kreatywności działające w obrębie Benettona skupia projektantów z całego świata, którzy nieustannie poszukują nowych możliwości dla komunikowania produktów marki. Ich działalność skupia się na projektowaniu, muzyce, filmie, fotografii, działalności wydawniczej i funkcjonowaniu w internecie.

Więcej: www.fabrica.it, www.benetton.com

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Jest mocno niszowo!

Jest mocno niszowo!

Poznań | 1 lipca 2022

Rozmawiamy z Cyrylem Zakrzewskim, którego meble podbiły targi w Mediolanie