– Żaba, jak skoczy do gorącej wody, to od razu wyskoczy, ale jeśli woda będzie się gotować powoli, to ona do niej wejdzie i nawet nie zauważy, jak się ugotuje. Są takie osoby, które odkładając coś na później, sprawiają, że różne sprawy powoli się podgrzewają, a potem wybuchają i mówimy, szkoda, że tego wcześniej nie zrobiłem – mówił podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu Internity Insights znany psycholog biznesu Leszek Mellibruda.
– Żaba, jak skoczy do gorącej wody, to od razu wyskoczy, ale jeśli woda będzie się gotować powoli, to ona do niej wejdzie i nawet nie zauważy, jak się ugotuje. Są takie osoby, które odkładając coś na później, sprawiają, że różne sprawy powoli się podgrzewają, a potem wybuchają i mówimy, szkoda, że tego wcześniej nie zrobiłem – mówił podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu Internity Insights znany psycholog biznesu Leszek Mellibruda.
Internity Insights – to cykliczne spotkania z uznanymi reprezentantami branż kreatywnych, biznesu, z pionierami i trendwatcherami, trendsetterami. Organizatorzy nie chcą skupiać się na tym co było, pokazują więc co będzie, w którym kierunku warto się rozwijać, gdzie szukać inspiracji i motywacji do rozwoju zawodowego i osobistego. W ramach trzeciego z cyklu spotkania 11 października z wykładem „Specialities – czyli w co grają ludzie, oraz dlaczego warto dbać o jeże i żaby i co do tego ma design” wystąpił dr Leszek Mellibruda, psycholog biznesu, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Postdoctoral Fellowship Johns Hopkins University (USA). Mellibruda przez 8 lat był odpowiedzialny za przenoszenie najlepszych praktyk z sektora prywatnego do administracji rządowej. Był też konsultantem wielu firm i korporacji, prowadzi projekty edukacyjne i treningi warsztatowe przygotowujące managerów do wdrażania nowoczesnych systemów i strategii zarządzania oraz samodoskonalenia. Podczas spotkania w Endorfinie Foksal udało się nie tylko odpowiedzieć na pytania dotyczące żab i jeży, ale również na podstawowe pytanie: jak żyć?
Patronat nad wydarzeniem sprawował portal „Design Alive”. Sponsorami byli Absolut, Hansgrohe, Marazzi i Duravit.
Kolejne spotkanie już 13 grudnia z Josephine Green (dyrektor Beyond20, Wielka Brytania).