Heineken już od 140 lat jest częścią stylu życia milionów ludzi na całym świecie. Z tej okazji, już po raz kolejny, historię marki możemy podziwiać na specjalnej limitowanej edycji butelek. Każda z nich przedstawia kluczowy moment w historii Heinekena. Jednak ta, która symbolizuje przyszłość, czeka na Twój projekt. Dzięki akcji Remix our Future, teraz Ty masz szansę wykreować butelkę przyszłości jednej z najbardziej rozpoznawanych marek świata.
Heineken już od 140 lat jest częścią stylu życia milionów ludzi na całym świecie. Z tej okazji, już po raz kolejny, historię marki możemy podziwiać na specjalnej limitowanej edycji butelek. Każda z nich przedstawia kluczowy moment w historii Heinekena. Jednak ta, która symbolizuje przyszłość, czeka na Twój projekt. Dzięki akcji Remix our Future, teraz Ty masz szansę wykreować butelkę przyszłości jednej z najbardziej rozpoznawanych marek świata.
Charakterystyczna zielona butelka, opatrzona czerwoną gwiazdką i trzema „uśmiechniętymi” literkami „e” w nazwie, znana jest niemal w każdym zakątku kuli ziemskiej. Butelka Heinekena gościła już w dłoni takich gwiazd świata filmu i rozrywki, jak Brad Pitt, Eva Longoria czy Daniel Craig. W zeszłym roku dołączyli do nich najznakomitsi designerzy całego Świata. W drugiej edycji akcji Remix our Future, także i polscy projektanci otrzymali szansę, by udowodnić siłę polskiego designu, stając się tym samym częścią wielkiej historii marki Heineken. Stań się jednym z nich.
Od 4 grudnia 2012 r. aż do 1 marca 2013 r. każdy, niezależnie czy jest profesjonalnym designerem, czy utalentowanym miłośnikiem marki Heineken, może zaprojektować jej przyszłość w bardzo łatwy i intuicyjny sposób. Wystarczy wejść na stronę www.yourfuturebottle.com, by zaprojektować unikalną butelkę Heinekena:
• Zainspiruj się przeglądając galerię obrazów i grafik nawiązujących do bogatej historii Heinekena. Dodaj te z nich, które najbardziej ci się spodobają do notatnika, a następnie ściągnij je na swój komputer. Możesz modyfikować je, tworząc unikalne kształty i obrazy za pomocą dowolnych programów graficznych. Masz absolutną dowolność w kreowaniu!
• Ściągnij wzorzec butelki. Kształt butelki to jedyne granice twojej twórczości. Granice? A może raczej inspiracja?
• Stwórz swój projekt. Użyj swoich ulubionych narzędzi do stworzenia TWOJEGO projektu butelki Heinekena przyszłości.
• Załaduj swój projekt do naszej aplikacji na Facebooku. My zajmiemy się tym, by twój projekt z dwóch wymiarów przeszedł w trzeci.
• Sprawdź czy twoja propozycja jest już idealna. Obejrzyj swój projekt z każdej strony (wymagane oprogramowanie WEBGL), by upewnić się, że dzieło jest skończone i gotowe do tego by ujrzał je cały Świat.
• Podziel się swoją twórczością przed znajomymi na Facebooku lub na Twitterze. Wizualizację Twojego projektu otrzymasz od nas także emailem.
Twój projekt zostanie oceniony przez członków międzynarodowego Jury, w skład którego wchodzą; Mark van Iterson, Global Head of Design marki Heineken, Joshua Davis, pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej, redaktor Cool Hunting Evan Orensten i współzałożyciel programu Pecha Kucha Mark Dytham. Wezmą oni pod uwagę przede wszystkim to, jak skorzystałeś z dorobku Heinekena, kreatywność twojego projektu oraz to, jak twój projekt kreuje przyszłość Heinekena.
W nagrodę, finałowa trzydziestka (a wśród niej, z pewnością i ty) będzie miała szansę uczestniczyć w najbardziej prestiżowym wydarzeniu w branży designu, czyli w Design Week w Mediolanie, który będzie miał miejsce w kwietniu 2013 roku. Tam też prace finalistów zostaną zaprezentowane przed wymagającą mediolańską publicznością, która wspólnie z Jurorami wyłoni zwycięzcę.
Jego imię na zawsze zapisze się w historii marki Heineken, a wraz z nią, będzie na językach milionów ludzi na całym Świecie. Już w grudniu 2013 roku, zwycięski projekt zostanie wykorzystany przy specjalnej Edycji Limitowanej butelki Heinekena na lata 2013/2014. Jeden z członków Jury, Joshua Davis, na podstawie najlepszej grafiki, zaprojektuje opakowanie unikalnego zestawu podarunkowego, w którym swoje miejsce znajdzie zwycięska butelka.
Więcej informacji i szczegóły dotyczące udziału w konkursie, dostępne są pod adresem: www.yourfuturebottle.com
width=”1″ height=”1″ border=”0″ />