THE BEEF – projekt grupy Dizeno zrealizowany na platformie finansowania społecznościowego www.wspieram.to.
Pełne pasji małżeństwo – Gosia i Marcin Dziembaj, również w pracy tworzy zgrany team, jako Grupa Dizeno. Ich projekt biodegradowalnej urny na prochy OVO wygrał prestiżowy konkurs „Make me!” Łódź Design Festival 2012. Zostali tam zauważeni przez kuratorów Salone del Mobile, jednego z największych festiwali designu i już w kwietniu pokażą swój pomysł w Mediolanie.
THE BEEF – projekt grupy Dizeno zrealizowany na platformie finansowania społecznościowego www.wspieram.to.
Pełne pasji małżeństwo – Gosia i Marcin Dziembaj, również w pracy tworzy zgrany team, jako Grupa Dizeno. Ich projekt biodegradowalnej urny na prochy OVO wygrał prestiżowy konkurs „Make me!” Łódź Design Festival 2012. Zostali tam zauważeni przez kuratorów Salone del Mobile, jednego z największych festiwali designu i już w kwietniu pokażą swój pomysł w Mediolanie.
To nie jest ich jedyny sukces! Ze swoim innym projektem, wystartowali na debiutującej w Polsce platformie finansowania społecznościowego – www.wspieram.to. Platforma umożliwia umieszczanie oryginalnych koncepcji kreatywnym Polakom i finansowanie ich przez społeczeństwo.
Dizeno zaprezentowało projekt worka bokserskiego zainspirowanego kultową sceną z filmu „Rocky”, kiedy to bokser ćwiczy w rzeźniczej chłodni ciosy na krowiej tuszy. Worek o tym niesamowitym „mięsnym designie” z miejsca podbił serca i kieszenie Polaków. Z chęci posiadania gadżetu na własność, sfinansowali go wielbiciele designu, sportu i filmu o legendzie boksu. Projekt osiągnął sukces jako pierwszy na tej młodej platformie.
Dizeno udowodniło, że finansowanie społecznościowe to nie tylko doskonała alternatywa do gromadzenia finansów na realizację pomysłów. Dzięki platformie inwestorem może być każdy, a projektodawca ma okazję do promocji własnej marki i wspaniałej interakcji ze swymi przyszłymi klientami i fanami. W USA zjawisko jest już od lat rozpowszechnione, a projektodawcy nie podchodzą tam do swojej obecności na portalu jak do zbiórki funduszy, raczej jak do okazji na danie społeczeństwu szansy na uczestnictwo we współtworzeniu czegoś dobrego.
Czy odważna inicjatywa Dizeno przetrze szlaki dla innych polskich projektantów? Być może ich sukcesy zaszczepią w pozostałych twórcach wiarę w potencjał ich projektów i już niedługo na www.wspieram.to najbardziej obleganą kategorią stanie się właśnie Design?
Więcej: www.wspieram.to
the BEEF from Dizeno Creative on Vimeo.