Hiszpańska marka Kave Home, która sprzedaje swoje produkty w 80 krajach na całym świecie, od tego roku dostępna jest również w Polsce.
Firma z ponad 38-letnim doświadczeniem, która siedzibę ma w słonecznej Barcelonie, powstała z myślą o miłośnikach designu oraz osobach lubiących nieszablonowe rozwiązania. Tworzone przez nią projekty są praktyczne, a zarazem w przystępny sposób pozwalają dodać wnętrzu stylowej przytulności.
W ramach kolekcji na przełom jesieni i zimy marka zaprezentowała trzy kapsułowe serie, których elementy można ze sobą dowolnie łączyć. Linia On Trend to przede wszystkim tekstylia w pastelowych kolorach oraz biało-czarne dodatki i akcesoria. W The Comfy House, Kave Home proponuje solidne meble z litego drewna, obicia z owczej skóry oraz dekoracje z naturalnych materiałów. W ramach serii Retro Revival stawia natomiast na odświeżone wzory z lat 50. oraz wykończenia z grubego sztruksu.
Nieodłączną częścią działania Kave Home jest troska o środowisko. W ramach projektu Kave Cares marka stawia na produkcję na bazie materiałów pochodzących z recyklingu i nadających się do ponownego przetworzenia. Dąży również do tego, aby do 2030 roku stać się firmą o zerowej emisji dwutlenku węgla.
Kave Home
Działająca od 2013 roku marka e-commerce powstała w wyniku międzynarodowej ekspansji istniejącej od 1984 roku firmy Julià Grup założonej przez Francesca Julià. Hiszpański dystrybutor artykułów wypoczynkowych własną firmę założył w wieku zaledwie 22 lat. Początkowo zajmował się lokalną dystrybucją materacy i sof, jednak dzięki ogromnej pasji w 1996 roku rozszerzył działalność na cały kraj, a w 2005 roku rozpoczął sprzedaż na poziomie europejskim i międzynarodowym. W planach na najbliższą przyszłość jest rozszerzenie zasięgu Kave Home o Australię oraz otwarcie salonów franczyzowych we Francji.
***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki! Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!