Adgar Poland w nowym biurze

Adgar Poland to inwestor, deweloper, właściciel i zarządca nieruchomości komercyjnych, który tworzy innowacyjne koncepty biurowe. Spółka działa w Polsce od 1999 roku, koncentrując się na rynku warszawskim. Adgar Poland jest także właścicielem biurowców o łącznej powierzchni najmu wynoszącej ponad 137 tys. m kw. Jednym z tych obiektów jest Adgar BIT – sześciokondygnacyjny, kameralny budynek o powierzchni 8 500 m kw, usytuowany przy ul. Konstruktorskiej 11 w Warszawie, który niedawno stał się nową siedzibą spółki.

W procesie aranżacji nowego biura, spółkę wspierali jej dotychczasowi, sprawdzeni partnerzy. Za projekt architektoniczny odpowiadała Magda Kozak z Berenson Biuro, a jego realizacja została powierzona firmie MP Projekt.

Wnętrza wyposażono w funkcjonalne i ergonomiczne meble marki Kinnarps, z którą Adgar Poland współpracuje od wielu lat, ceniąc ją nie tylko za ergonomię rozwiązań, lecz także za technologię produkcji przyjazną środowisku naturalnemu.

– Biuro w Adgar BIT to nasza kolejna już współpraca ze specjalistami z Kinnarps. Doskonale wiedzieliśmy, że wspólnie uda nam zadbać nie tylko o wysoki standard wykończenia i aranżację w zgodzie z najnowszymi trendami, lecz także ergonomię oraz optymalną funkcjonalność w każdym elemencie codziennego użytkowania przestrzeni biurowej – mówi Robert Włoszek, Dyrektor operacyjny Adgar Poland. 

Przestrzeń dynamicznych zmian

Zmiana lokalizacji biura jest odpowiedzią na wyzwania wynikające z dynamicznego rozwoju spółki. Nowa przestrzeń zapewni nie tylko optymalne warunki pracy sukcesywnie powiększającemu się zespołowi, lecz także wspomoże go w realizacji celów biznesowych, gdyż wnętrze o powierzchni ponad 800 m kw. pełni jednocześnie funkcję biura pokazowego.

Nowa siedziba pozwoli wszystkim pracownikom Adgar Poland na wykonywanie codziennych zadań w komfortowych warunkach, umożliwiając jednocześnie prezentację nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań przestrzennych i aranżacyjnych, które firma proponuje potencjalnym klientom w swoich warszawskich biurowcach.

Biuro Adgar obejmuje dwie przestrzenie open space, trzy sale konferencyjne i dwie sale spotkań oraz otwartą kuchnię. Wszystkie pomieszczenia zostały wyposażone w funkcjonalne rozwiązania oferowane przez Kinnarps. Wykończenie mebli laminatem dębowym harmonizuje z drewnianymi elementami, jakie zastosowano w aranżacji wnętrza, nadając całości ciepłego, przytulnego charakteru.

Po zebraniu opinii pracowników stanowiska pracy wyposażono – w zależności od dominującego wzorca pracy – w biurka z serii Oberon z elektryczną regulacją wysokości lub stoły o stałej wysokości z serii Nexus. Niezależnie od rodzaju biurka, wykorzystano komfortowe i uniwersalne fotele obrotowe Esencia, które automatycznie dopasowują się do wagi użytkownika. O warunki akustyczne na stanowiskach pracy w przestrzeni otwartej zadbano wybierając ścianki biurkowe Vibe.

Dobór mebli w strefach wspólnych został podyktowany przede wszystkim komfortem, stąd ponadczasowe fotele Apollo z wysokim oparciem w miejscach spotkań oraz innowacyjne sofy Ro w centralnej części biura. Ich sprężystość zapewnia użycie elastycznej tkaniny Dymetrol, na której zawieszone jest siedzisko, co zapewnia nadzwyczajną wygodę podczas siedzenia.

W otwartej kuchni, która może pełnić także miejsce nieformalnych spotkań zespołu, znalazły się krzesła Neo Lite na drewnianych nogach – ich ergonomicznie wyprofilowane siedzisko i oparcie wykonane jest z łatwego do utrzymania w czystości tworzywa. 

Do głównej sali konferencyjnej wybrano stół Colt oraz fotele Flex High, zaś w pozostałych salach spotkań zastosowano stoły konferencyjne Nexus oraz ergonomiczne i elastyczne krzesła 5000 [cv].

Na uwagę zasługuje także wykorzystanie korytarza jako otwartej strefy spotkań nieformalnych, gdzie zostały użyte sofy Fields z wysokimi oparciami, dla zapewnienia optymalnych warunków akustycznych i poczucia intymności.

Aranżacja na miarę potrzeb

W rezultacie powstało przyjazne, nowoczesne biuro, które pełni podwójną rolę – miejsca pracy dla zespołu Adgar Poland oraz przestrzeni modelowej, która, łącząc tradycyjne funkcje biura z elastycznymi rozwiązaniami do pracy hybrydowej, odzwierciedla najnowsze trendy i zmieniające się oczekiwania potencjalnych klientów spółki wobec środowiska pracy.

– Cieszymy się, że w firmie Kinnarps mamy partnera, któremu, tak jak nam, zależy na zrównoważonym rozwoju. Nasze nowe biuro nie tylko umożliwia pracownikom Adgar Poland realizację zadań w komfortowych warunkach – pełni także funkcję biura pokazowego, dzięki któremu możemy prezentować potencjalnym klientom nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania aranżacyjne i przestrzenne – podsumowuje Robert Włoszek. 

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Inwestycja w komfort

Inwestycja w komfort

Warszawa | 2 października 2024

Zobaczcie to odmienione biuro Volvo Financial Services z meblami Kinnarps!