W Dubaju otwarto największy na świecie salon Audi. Budynek, wzniesiony na zlecenie przedsiębiorstwa handlowego Al Nabooda Automobiles liczy 8,7 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawowej i biurowej. Ma trzy poziomy. Samochody są transportowane pomiędzy piętrami przy użyciu dwóch wind.
W Dubaju otwarto największy na świecie salon Audi. Budynek, wzniesiony na zlecenie przedsiębiorstwa handlowego Al Nabooda Automobiles liczy 8,7 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawowej i biurowej. Ma trzy poziomy. Samochody są transportowane pomiędzy piętrami przy użyciu dwóch wind.
O tym ośrodku w Zjednoczonych Emiratach Arabskich od pewnego czasu mówi się jako o mieście rekordów. Nowy salon znanego koncernu doskonale wpisuje się w tą wizję. Największy showroom marki, z czterema ringami, nosi nazwę Audi terminal. Już w niedalekiej przyszłości jego klienci będą mogli oglądać kolekcję 57 prezentowanych samochodów.
Szczególną rolę odgrywa pierwsze piętro w salonie: przeznaczono je do prezentacji możliwości indywidualizacji samochodów marki, oferowanych przez Audi exclusive. Klienci mogą tu m.in. skorzystać z szerokiej gamy próbek lakierów i materiałów, pomocą służą także indywidualni doradcy z firmy quattro GmbH.
Salon w Dubaju został wyposażony w powerwall – cyfrową technologię prezentacji produktów, którą zapożyczono z otwartego niedawno w Londynie centrum Audi City. Polega na realistycznej prezentacji w skali 1:1 modeli Audi z różnymi opcjami wyposażeniowymi, funkcjonalnymi oraz technicznymi detalami.
Projekt Audi terminal powstał dzięki ścisłej współpracy marki z monachijskim biurem architektonicznym Allmann Sattler Wappner Architekten. Charakterystyczna stylistyka showroomu, z jej falistą fasadą wykonaną z aluminium i zaokrąglonymi pomieszczeniami wystawowymi, jest już obecna w blisko 400 miejscach na całym świecie. Pierwszy obiekt tego typu oddano do użytku w Sydney w 2008 roku.
Więcej: www.audi.com