Axor Montreux. Perfekcyjny czar przeszłości

Warszawa |

23 stycznia 2017 | Design | Rzeczy |

Axor wspólnie z Phoenix Design Studio stworzył kolekcję produktów łazienkowych i kuchennych nawiązujących stylistycznie do pierwszych wytwarzanych przemysłowo baterii.

Nowa odsłona kolekcji Axor Montreux odzwierciedla czas przemian początku XX wieku – erę prosperity ekonomicznej i dynamicznej modernizacji. Pod względem jakości i zaawansowania technologicznego kolekcja spełnia najwyższe współczesne standardy.

Nawiązania do pierwszych baterii łazienkowych i kuchennych wytwarzanych przemysłowo odnajdujemy w charakterystycznych kształtach. Elementy techniczne jak wylewki czy zawory są łączone nie tylko z detalami klasycznymi (np. uchwyty krzyżowe z porcelanowymi aplikacjami), ale występują też w wersji współczesnej – z uchwytami jednoramiennymi. Dostępna jest również bateria 3-otworowa w unikalnym wariancie z tzw mostkiem.

axor_designalivemag - 7

Od strony funkcjonalnej nowa armatura, prysznice i akcesoria Axor Montreux są przykładem precyzji i zaawansowania. Klasyczna armatura kuchenna zapewnia maksimum komfortu podczas pracy w kuchni dzięki wariantom z obrotowymi i wyciąganymi wylewkami. Armatura łazienkowa dostępna jest w różnych wariantach wysokości (Comfort Zone).

Kolekcja dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych: chrom i nikiel. Obie powłoki nanoszone są w technologii PVD (Physical Vapor Deposition) dzięki czemu są dziesięciokrotnie twardsze niż standardowy chrom, a przy tym odporne na zarysowania i łatwe w pielęgnacji.

Axor to marka firmy Hansgrohe, która z sukcesem realizuje program „Designer Vision for Your Bathroom”. We współpracy z Axorem, czołowi architekci oraz projektanci wnętrz rozwijają swoją wizję łazienki. Kolekcje marki Axor oferują ogromną liczbę unikatowych rozwiązań dla łazienki na najwyższym poziomie estetycznym i technologicznym. Partnerami marki Axor są Barber & Osgerby, Ronan i Erwan Bouroullec, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, Philippe Starck, Patrycia Urquiola oraz studia projektowe Front, Nendo i Phoenix Design. Wszyscy oni przyczynili się do tego by uczynić życie wewnątrz oraz wokół łazienki piękniejszym. Szefem marki Axor jest Philippe Grohe, wnuk założyciela firmy Hansa Grohe.

Więcej na: www.hansgrohe.pl

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Piątka z architektem

Piątka z architektem

Warszawa | 12 kwietnia 2023

Architekci wnętrz prywatnie i zawodowo w cyklu wideorozmów. Można już oglądać!

Znamy zwycięzców konkursu Akademii Hansgrohe

Skończona forma

TARNOWO PODGÓRNE | 20 kwietnia 2017

Znamy zwycięzców konkursu Akademii Hansgrohe.

Hansgrohe Polska świętuje swoje 20-lecie

Wspaniałe lata

Warszawa | 10 stycznia 2017

Hansgrohe Polska świętuje swoje 20-lecie.