– Between jest o wszystkim, co jest między Tobą a Tobą. Jedną myślą a drugą, rozproszeniem a uważnością, natręctwem a dystansem – mówią o marce jej założyciele, Julia Durkiewicz i Maciej Michalski.
Joga i medytacja coraz częściej pojawiają się w codziennym dyskursie na temat zdrowego życia. – Medytacja jest dla nas aktywnością nakazującą się zatrzymać. Dzielimy się z nią, bo sami bardzo ją cenimy. Uważamy, że tak wiele można dzięki niej zyskać w codziennym zabieganiu i pośpiechu – mówią twórcy marki Between. Co kryje się za nazwą? W prostym tłumaczeniu oznacza „między” co odwołać można do korzyści, jakie daje codzienna medytacja. Jest to jakościowe bycie sobą i między sobą i innymi oraz między tym, co wewnątrz i tym, co na zewnątrz.
Between to m.in. maty i poduszki do medytacji, czyli akcesoria, dzięki którym codzienna praktyka staje się jeszcze przyjemniejsza i pełniejsza. Wszystkie są szyte z myślą o wygodzie, nienachalnej estetyce. Także co najważniejsze, czyli z myślą o użytkownikach. Bez względu na to, czy dopiero zaczynają przygodę z medytacją, czy od dawna cenią jej wpływ na spokój umysłu. Jednym z założeń twórców marki było stworzenie takich przedmiotów, które z powodzeniem mogą komponować się z dowolnym wystrojem. Mogą służyć nie tylko do ćwiczeń, ale też przybliżając medytację jako akt mający dawać komfort.
Poduszki i maty są wypełnione ekologiczną łuską gryki. Jej właściwości pomagają umościć się w wygodnej pozycji do medytacji. Są szyte z dobrej jakości materiałów tapicerskich. W ramach działalności marki raz na dwa tygodnie udostępniane są również podcasty medytacyjne, których można wysłuchać m.in. na dedykowanym kanale na Spotify.
Więcej na: www.instagram.com/between_meditation