O tym jak łączyć biznes i design dowiemy się 5 września w siedzibie MyBaze.com (ul. Hoża 51, Warszawa), gdzie odbędzie się wydarzenie łączące ze sobą świat biznesu z designem.
Bizajn to spotkanie mające na celu promocję polskiego sektora designu. W wydarzeniu wezmą udział projektanci, eksperci świata designu oraz media i ludzie biznesu. Bizajn to ciekawe panele dyskusyjne dotyczące marketingu, PR, nowych technologii, jak również designerów i projektantów.
O tym jak łączyć biznes i design dowiemy się 5 września w siedzibie MyBaze.com (ul. Hoża 51, Warszawa), gdzie odbędzie się wydarzenie łączące ze sobą świat biznesu z designem.
Bizajn to spotkanie mające na celu promocję polskiego sektora designu. W wydarzeniu wezmą udział projektanci, eksperci świata designu oraz media i ludzie biznesu. Bizajn to ciekawe panele dyskusyjne dotyczące marketingu, PR, nowych technologii, jak również designerów i projektantów.
Podczas wydarzenia będziemy mogli posłuchać twórców MyBaze.com, którzy opowiedzą o nowościach i rozwiązaniach technologicznych swojego portalu. Marka Risk Made In Warsaw zdradzi uczestnikom tajniki własnego sukcesu i opowie o tym jak zaistnieć w świadomości konsumentów. O swojej twórczości oraz przepisie na komercyjny sukces opowie również artysta-malarz Lech Bator.
W programie znajdziemy także panel, podczas którego o udanym biznesie pod kątem PR, widoczności marki w mediach, prowadzeniu efektywnych kampanii w internecie opowiedzą Ewa Trzcionka, redaktor naczelna „Design Alive” oraz Joanna Bednarek, specjalista ds. public relations Fashion Photo House. O promocji polskiego designu za granicą dowiemy się od Barbary Krzeskiej, reprezentującej Instytut Adama Mickiewicza.
Dyskusję umili wystawa prac Lecha Batora oraz Urszuli Cierebiej.
Bizajn to pierwsze z cyklu spotkań, które ma w planach organizować MyBaze.com.
Zgłoszenia udziału w konferencji można wysyłać na adres: hello@mybaze.com Liczba miejsc ograniczona. Więcej na: www.bizajn.pl