Street food w nowym wydaniu

Znana w Izraelu restauracja sieci Black ma swoją siedzibę również w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Zanim jednak doszło do otwarcia marka przeszła przez pełen rebranding, za który odpowiedzialna była warszawska agencja Mamastudio.

Ważnym elementem nowej identyfikacji stały się ilustracje. Prosty logotyp i wspomagający go symbol czarodziejskiej dłoni tworzącej sekretne receptury najlepszych burgerów, jak również pełen zestaw ikon oraz restauracyjnych murali powstał we współpracy z ilustratorem Amadeuszem Mierzwą. Wzrok przykuwają również barwne neony. Serwujący dania kelnerzy mają na sobie koszulki z elementami identyfikacji, tym samym współtworząc energetyczny charakter restauracji.

Wnętrze w duchu street food wykreowano dzięki połączeniu surowego betonu, kontrastujących kolorów oraz ścian pokrytych blachą trapezową imitującą formę kontenerów transportowych. Czarna, stalowa siatka, industrialne schody prowadzące na drugie piętro oraz loftowe lampy tylko potęgują to wrażenie. 

Współtwórcą menu jest Andrzej Andrzejczak, znany m.in. z Pogromców Meatów a lokal skupia się na serwowaniu burgerów i kanapek.

Więcej na: https://mamastudio.pl/ www.amadeuszmierzwa.com

 

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Jak w kalejdoskopie

Jak w kalejdoskopie

Warszawa | 29 listopada 2024

Kolorowy zawrót głowy przy ul. Koszykowej w wykonaniu studia Mutuo

Designerski fine dining

Designerski fine dining

Warszawa | 28 listopada 2024

Finałowa edycja tegorocznych Targów Rzeczy Ładnych zapowiada się rekordowo

W rytmie miasta

W rytmie miasta

Warszawa | 31 października 2024

Odwiedzamy 104-metrowy apartament na Saskiej Kępie projektu Framuga Studio