Małgorzata Szumowska, ceniona reżyserka, Jakub Józef Orliński, światowej sławy śpiewak operowy, i Michał Englert, uznany operator filmowy, połączyli siły, aby stworzyć hipnotyzujący spot reklamowy dla najnowszego modelu BMW i7 M70 xDrive.
– Współpraca z Małgorzatą, Jakubem oraz Michałem idealnie oddaje to, co chcemy przekazać światu jako marka. To artyści wielkiego kalibru odnoszący międzynarodowe sukcesy w swoich dziedzinach. Jednocześnie pozostają wierni sobie. Ich twórczość ma mocne fundamenty nie tylko w talencie, ale też pasji. Sukces artystyczny, który odnieśli potwierdza, że zejście z utartych szlaków może prowadzić do powstania wspaniałych projektów, które nie tylko niosą satysfakcję samym twórcom, ale też dają nową jakość – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW.
Kampania reklamowa z udziałem Szumowskiej, Orlińskiego i Englerta to kolejny dowód na to, że BMW stawia na sztukę i chce kojarzyć się z ludźmi, którzy tworzą coś wyjątkowego.
Szumowska, reżyserka spotu, podkreśla, że współpraca z Orlińskim i Englertem była dla niej prawdziwym artystycznym doświadczeniem. – BMW dało nam niemal całkowitą wolność w kreowaniu filmu – mówi.
BMW serii 7 to lider w segmencie luksusowych limuzyn. Z 406 rejestracjami w pierwszym półroczu 2024 roku, model ten potwierdza swoją pozycję na polskim rynku.
W topowym wariancie – BMW i7 M70 xDrive, dwa silniki elektryczne generują łącznie moc 485 kW (660 KM). Ponad 31-calowy ekran kinowy, system nagłośnienia Diamond Surround Bowers & Wilkins z 36 głośnikami oraz Executive Lounge zmieniają BMW i7 w prywatną salę kinową na kołach.
Całość dopełniają dźwięki elektrycznego silnika BMW IconicSounds Electric stworzone we współpracy z kompozytorem muzyki filmowej Hansem Zimmerem.