Unikalna, jak na polski rynek, współpraca kreatora mody z producentem ceramiki zaowocowała kolejnymi kolekcjami. Inspiracją każdej z serii były światowe metropolie. Do tej pory odwiedziliśmy Paryż, Tokio, Londyn i Barcelonę. Teraz Maciej Zień szukał natchnienia w wyzwolonym i nowoczesnym Berlinie oraz w Monako – pełnym ornamentów mieście luksusu.
Unikalna, jak na polski rynek, współpraca kreatora mody z producentem ceramiki zaowocowała kolejnymi kolekcjami. Inspiracją każdej z serii były światowe metropolie. Do tej pory odwiedziliśmy Paryż, Tokio, Londyn i Barcelonę. Teraz Maciej Zień szukał natchnienia w wyzwolonym i nowoczesnym Berlinie oraz w Monako – pełnym ornamentów mieście luksusu.
– To obserwacje i badania rynku natchnęły nas do nawiązania współpracy z projektantem mody. Przecież to głównie kobiety mają wpływ na wybór elementów wyposażenia wnętrz w polskich domach. A kto, jeśli nie specjalista od mody, może najlepiej trafić w gusta pań – przyznaje Andrzej Wodzyński, prezes Grupy Tubądzin. Pytany o to, jak układa się współpraca z projektantem, przyznaje: – Maciej doskonale spisuje się w tej roli. Świetnie rozumie technologię.
A nie było łatwo! Każdy nowy wzór wymaga odrębnej technologii i inwestycji. Tak było m.in. w przypadku wklęsłych płytek Berlin.
W zgodzie z najnowszymi trendami, ceramika „Tubądzin. Kreacja Maciej Zień” może być obecna nie tylko w łazience i kuchni, ale także w innych przestrzeniach naszych domów. Na kafelkach znajdują się grafiki i rysunki, które mogą być uzupełnieniem każdego wnętrza.
Jakie będą kolejne inspiracje? Maciej Zień zdradza, że mógłby to być Nowy Jork.
Po światowej premierze w Bolonii przyszedł czas na prezentację w Polsce. Kolekcje Berlin i Monaco zostały zaprezentowane w Warszawie, tuż przed pokazem mody Macieja Zienia „Hurricane” wiosna-lato 2013.
Nowe płytki zostaną skierowane do masowej produkcji na początku najbliższego sezonu budowlanego, czyli na wiosnę. Cena ma być ustalona pod koniec roku.
Więcej: www.tubadzin.pl, www.zienhome.pl