Jak poruszać się w natłoku dostępnych informacji i sprawić, by to właśnie naszym projektem zainteresowały się media? Redakcja „Design Alive” zaprasza na warsztaty, które w październiku będą towarzyszyć festiwalowi Łódź Design.
Jak poruszać się w natłoku dostępnych informacji i sprawić, by to właśnie naszym projektem zainteresowały się media? Redakcja „Design Alive” zaprasza na warsztaty, które w październiku będą towarzyszyć festiwalowi Łódź Design.
Warsztaty „Elevator speech, czyli jak w 3 minuty sprzedać swój temat mediom?” redakcja magazynu i portalu organizuje przy okazji dużych wydarzeń poświęconych wzornictwu. – Zapraszamy projektantów, z którymi chcemy rozmawiać o rzetelnym przygotowaniu materiałów prasowych, sposobach prowadzenia rozmowy z dziennikarzami i prezentowania swoich pomysłów. Na naszych warsztatach panuje atmosfera przyjaznej porady, zwracamy także uwagę na czas, jaki chcemy poświęcić na rozmowę z przedstawicielami mediów. Wszyscy dobrze wiemy, że współcześnie natłok informacji jest tak intensywny, że nie zawsze możemy liczyć na dłuższą chwilę uwagi – zachęca Wojciech Trzcionka, redaktor prowadzący „Design Alive”.
Zasady wzięcia udziału w warsztatach są bardzo proste:
1. Elevator speech – 3 minuty by zainteresować dziennikarza tematem (projektem, technologią, sobą, wydarzeniem, produktem)
2. Prezentacja pakietu prasowego – przynieś przygotowany w cyfrowej formie materiał do wykorzystania w mediach
3. Komentarz – dowiedz się, co możesz poprawić
4. Odbierz mini przewodnik tworzenia pakietu prasowego
Najciekawsze projekty, produkty zostaną opublikowane na łamach portalu i/lub magazynu „Design Alive”.
Warsztaty odbędą się 20 października we foyer Centrum Festiwalowego (ul. Targowa 35). Zapisy trwają do 30 września. Zarejestruj się: tutaj