Główne źródło informacji dla profesjonalistów!

Dlaczego warto czytać magazyn „Design Alive”? Z analizy Polskich Badań Czytelnictwa  wynika, że prasę branżową czyta się długo i intensywnie i jest ona głównym źródłem informacji dla profesjonalistów! 

Zainteresowanie prasą branżową wykazują nie tylko profesjonaliści poszukujący aktualnej wiedzy, ale także reklamodawcy, dla których jest to bardzo dobrze ukierunkowany kanał komunikacji z potencjalnymi klientami.

Tytuły branżowe zapewniają niemal 100 proc. pewność dotarcia do pełnego grona profesjonalistów w danej branży, co jest unikatową cechą charakterystyczną tylko dla tej kategorii mediów.

Jest to atrakcyjny kanał marketingowy szczególnie dla przedsiębiorstw oferujących usługi i produkty B2B. Osoby czytające prasę branżową to nie tylko osoby wykonujące konkretny zawód, to także osoby żywo zainteresowane rozwojem kompetencji i wiedzy.

Z badania PBC wynika, że 76 proc. czytelników pism branżowych jest odpowiedzialnych za decyzje zakupowe w swoim miejscu pracy!

Prasę branżową czyta się długo i intensywnie. 91 proc. czytelników twierdzi, że czyta tytuły fachowe 3 lata i dłużej. Aż 81 proc. procent osób wraca do już przeczytanych numerów czasopism co najmniej dwa razy lub więcej.  70 proc. czytelników dzieli się czasopismem z innymi osobami.

Jest to dla respondentów ważne, kluczowe oraz najważniejsze źródło informacji.

Magazyn Design Alive

NR 13/2024 WYDANIE SPECJALNE

ZAMAWIAM

NR 13/2024 WYDANIE SPECJALNE

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

NR 49 JESIEŃ 2024

Z badania PBC wynika, że dominującą formą rozpowszechniania są tytuły drukowane, otrzymywane bezpośrednio do pracy lub domu. To one są głównym źródłem informacji dla profesjonalistów.

Czytanie pism branżowych pozwala być na bieżąco z zagadnieniami fachowymi, wiedza pozyskana z tych pism składnia do dalszych poszukiwań informacji a także do omawiania ich ze znajomymi.

Aż 93 proc. czytelników ocenia w badaniu PBC, że pisma branżowe są wysokiej jakości.

Ponad 40 proc. z czytelników podejmuje dalsze działania po przeczytaniu reklam – czytelnicy szukają dodatkowych informacji w Internecie, odwiedzają sklepy stacjonarne lub internetowe, chcą wypróbować produkt czy usługę oraz rozważają ich zakup.

Pełen raport: tutaj

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: