Otwarta przestrzeń, lekkość i prostota. Ekspozycja jednego z największych polskich producentów mebli drewnianych wyróżniała się na tle innych stoisk prezentowanych na 53. Salone Internazionale del Mobile w Mediolanie (8-12 kwietnia).
Paged, jedna z największych polskich firm meblowych, obchodzi w tym roku 50-lecie obecności na targach w Mediolanie. Z okrągłym jubileuszem zbiega się premiera nowej marki Paged Collection, przeznaczonej dla rynku kontraktowego. Jest to krok do stworzenia własnej oferty wzorniczej firmy, która do tej pory realizowała zamówienia dla innych marek. – To, co wyróżnia Paged Collection, to zaawansowane rzemiosło meblarskie i dobre wzornictwo. Nie ma wielu firm produkujących krzesła, które mają dobrze rozwinięte obydwie te wartości – tłumaczy Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny firmy.
Partnerem relacji „Design Alive” z Milan Design Week 2014 jest culture.pl, organizator wystawy „Polish Job”.
Na stoisku można było zobaczyć najnowsze projekty powstałe w ciągu ostatnich miesięcy. Wśród nowych propozycji szczególnym zainteresowaniem cieszyła się kolekcja K2 oferująca pełną rodzinę mebli. – Będziemy nadal rozwijać Paged Collection – zapowiada Rygalik. – Na razie mamy sześć rodzin mebli, które będziemy uzupełniać o stoliki i hokery. Jeszcze w tym roku planujemy wprowadzić kolejnych sześć kolekcji, tak by w 2015 roku dysponować kompletną ofertą – dodaje.
Więcej: www.pagedcollection.pl
Relacje „Design Alive” z Milan Design Week 2014 wspiera Volvo.