Fascynująca wizja przyszłości

kolonia | kooperacje

11 czerwca 2019 | Wydarzenia |

W zabytkowym budynku dawnej poczty w Kolonii, przez cały rok w ramach Design Post prezentowane są kolekcje prestiżowych marek meblarskich z całego świata. W dniach 21-24 maja ze swoją ekspozycją gościła tam firma Interprint.

Innowacyjne materiały i rozwój technologii mają niebagatelny wpływ na trendy kolorystyczne i wzornicze. Inspirują projektantów do tworzenia coraz bardziej atrakcyjnych wizualnie i technicznie produktów, koncentrując się na klientach końcowych i ich potrzebach.

Witamy w przyszłości

Zainspirowana zmianami firma Interprint, międzynarodowa drukarnia papierów dekoracyjnych wykorzystywanych w meblarstwie, zaprezentowała w Kolonii swoją wizję przyszłości. Na dwupoziomowej wystawie „NEXT” zwiedzający mogli zobaczyć zarówno tradycyjne dekory, powstające w technologii wklęsłodruku, jak i nowości produktowe – wśród nich największym zainteresowaniem cieszyła się (będąca jeszcze w fazie prototypowej)  technologia nadruku na folii metalizowanej.

Trendy w zmieniającym się świecie

Urbanizacja i cyfryzacja zmieniają sposób, w jaki żyjemy, a co za tym idzie – jak urządzamy nasze domy i mieszkania. Funkcje poszczególnych pomieszczeń przenikają się. We współczesnych salonach nie tylko odpoczywamy, ale też pracujemy, spożywamy posiłki, spędzamy czas z rodziną i znajomymi. Producenci mebli, chcąc spełniać oczekiwania klientów, muszą maksymalnie szybko reagować na te trendy. Tak właśnie działa Interrpint, który na przykładzie pięciu dziedzin życia (mieszkanie, praca, rozrywka, zakupy i zdrowie) zaprezentował swoją nowe materiały i kolory, zwiększające możliwości aranżacji, gdy granice między funkcjami poszczególnych pomieszczeń się zacierają.

Ekscytująca współpraca

Projektom dekorów przyszłości towarzyszyła prezentacja oferty kompleksowych usług Interprint, możliwych dzięki współpracy z innymi firmami. Kooperacja z Co-Creation Partner Technocell umożliwiła stworzenie kolekcji modnych unikolorów. Warto podkreślić, że nasze folie finish Xelio mogą być oferowane w każdym odcieniu NCS. Z kolei współpraca z platformą projektową roomstyler.com pozwala zaobserwować, co klienci końcowi wybierają do swoich mieszkań cztery miliony zarejestrowanych użytkowników we wszystkich grupach wiekowych może projektować fotorealistyczne wnętrza, wykorzystując dekory podłogowe Interprint.

Przyszłość jest na wyciągnięcie ręki, lub jak powiedział Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. designu i marketingu w Interprint: – Prognozowanie trendów i wykorzystywanie ich na nowe sposoby wymaga dużo pionierskiego ducha. Pod hasłem „NEXT” pokazujemy wyniki odważnych decyzji, zaskakującej współpracy i inspirujących innowacji, zarówno w Design Post w Kolonii, jak i każdego dnia w naszej interakcji z branżą.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Dekory inspirowane filozofią mindfulness

Nowy kontekst

Poznań | 5 marca 2019

Dekory inspirowane filozofią mindfulness.

Udany debiut Interprint Interior Festival

Premiera HUB

Essen | 4 grudnia 2018

Międzynarodowe wydarzenie dedykowane architekturze wnętrz.