W zabytkowym budynku dawnej poczty w Kolonii, przez cały rok w ramach Design Post prezentowane są kolekcje prestiżowych marek meblarskich z całego świata. W dniach 21-24 maja ze swoją ekspozycją gościła tam firma Interprint.
Innowacyjne materiały i rozwój technologii mają niebagatelny wpływ na trendy kolorystyczne i wzornicze. Inspirują projektantów do tworzenia coraz bardziej atrakcyjnych wizualnie i technicznie produktów, koncentrując się na klientach końcowych i ich potrzebach.
Witamy w przyszłości
Zainspirowana zmianami firma Interprint, międzynarodowa drukarnia papierów dekoracyjnych wykorzystywanych w meblarstwie, zaprezentowała w Kolonii swoją wizję przyszłości. Na dwupoziomowej wystawie „NEXT” zwiedzający mogli zobaczyć zarówno tradycyjne dekory, powstające w technologii wklęsłodruku, jak i nowości produktowe – wśród nich największym zainteresowaniem cieszyła się (będąca jeszcze w fazie prototypowej) technologia nadruku na folii metalizowanej.
Trendy w zmieniającym się świecie
Urbanizacja i cyfryzacja zmieniają sposób, w jaki żyjemy, a co za tym idzie – jak urządzamy nasze domy i mieszkania. Funkcje poszczególnych pomieszczeń przenikają się. We współczesnych salonach nie tylko odpoczywamy, ale też pracujemy, spożywamy posiłki, spędzamy czas z rodziną i znajomymi. Producenci mebli, chcąc spełniać oczekiwania klientów, muszą maksymalnie szybko reagować na te trendy. Tak właśnie działa Interrpint, który na przykładzie pięciu dziedzin życia (mieszkanie, praca, rozrywka, zakupy i zdrowie) zaprezentował swoją nowe materiały i kolory, zwiększające możliwości aranżacji, gdy granice między funkcjami poszczególnych pomieszczeń się zacierają.
Ekscytująca współpraca
Projektom dekorów przyszłości towarzyszyła prezentacja oferty kompleksowych usług Interprint, możliwych dzięki współpracy z innymi firmami. Kooperacja z Co-Creation Partner Technocell umożliwiła stworzenie kolekcji modnych unikolorów. Warto podkreślić, że nasze folie finish Xelio mogą być oferowane w każdym odcieniu NCS. Z kolei współpraca z platformą projektową roomstyler.com pozwala zaobserwować, co klienci końcowi wybierają do swoich mieszkań – cztery miliony zarejestrowanych użytkowników we wszystkich grupach wiekowych może projektować fotorealistyczne wnętrza, wykorzystując dekory podłogowe Interprint.
Przyszłość jest na wyciągnięcie ręki, lub – jak powiedział Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. designu i marketingu w Interprint: – Prognozowanie trendów i wykorzystywanie ich na nowe sposoby wymaga dużo pionierskiego ducha. Pod hasłem „NEXT” pokazujemy wyniki odważnych decyzji, zaskakującej współpracy i inspirujących innowacji, zarówno w Design Post w Kolonii, jak i każdego dnia w naszej interakcji z branżą.