Funkcjonalność, sztuka i wyobraźnia. Rusza konkurs GROHE

Jesteś architektem, wnętrzarzem, a może zajmujesz się projektowaniem, bo piękne  i funkcjonalne wnętrza to Twoja pasja? A może studiujesz kierunki artystyczne i myślisz  o projektowaniu? Tworzysz wyjątkowe przestrzenie i chcesz się podzielić swoją koncepcją? Weź udział w konkursie GROHE!

Firma GROHE, znany producent armatury sanitarnej, ogłasza konkurs  „GROHE. Funkcjonalność. Sztuka. Wyobraźnia”.  Mogą do niego przystąpić zarówno zawodowi projektanci, jak i studenci lub osoby spoza branży – najważniejszy jest dobry pomysł.

– W GROHE jesteśmy ludźmi czynu. Nie dyskutujemy za dużo. W większości przypadków po prostu realizujemy projekty – mówi Thomas Fuhr, CEO GROHE AG.

Konkursowe projekty można nadsyłać w trzech kategoriach: Łazienka domowa, Łazienka publiczna oraz Łazienka przyszłości. Maksymalnie można zgłosić trzy projekty, po jednym w ramach każdej kategorii. Swoją koncepcję należy opowiedzieć w formie filmu, prezentacji lub tekstu. Wszystkie prace powinny przedstawiać wnętrza, w których wykorzystano wyłącznie armaturę marki GROHE.

Wśród przewidzianych nagród znalazły się nie tylko vouchery do wykorzystania na produkty GROHE o wartości 10 000 zł (1 i 2 miejsce) oraz 5 000 (3 miejsce), ale również nagrody pieniężne w wysokości 5 000 zł dla zdobywców pierwszego miejsca we wszystkich trzech kategoriach. Uczestnicy konkursu zawalczą również o prezent, jedno z dzieł światowej sławy mistrza czarno-białej fotografii Szymona Brodziaka. Jeden ze zwycięzców konkursu otrzyma także nagrodę specjalną przyznaną przez publiczność – wyjazd na targi Salone del Mobile Milano 2022.

Jury konkursu „GROHE. Funkcjonalność. Sztuka. Wyobraźnia”

Urszula Michalak. Stylistka wnętrz, pomysłodawczyni i organizator Meetblogin, ogólnopolskiego zjazdu blogerów wnętrzarskich. Współpracuje z Warsaw Home, gdzie organizuje BlogTour. Na targach Home Decor od 8 lat aranżuje około 100-metrowe stoisko w ramach Bloggers Zone, uwzględniając aktualne trendy, organizując jednocześnie platformę do wymiany myśli, wiedzy i doświadczeń do osób z branży. Od kilku lat uczestnik Safari Blog, inicjatywy DDN News. W ramach tego projektu, wybrani z całej Europy blogerzy wnętrzarscy, odwiedzają stoiska, zaproszeni przez najlepsze marki iSaloni na Milan Design Week. Jej blog wnętrzarski to pochwała dla klasyki i szlachetnych dekoracji. Uwielbia amerykański modern glamour w najlepszej odsłonie. Inspirują ją projekty najlepszych amerykańskich projektantów, Nate’a Berkusa, Kelly Wearstler czy Ashley Darryl.

Marta Czerkies to projektantka i kreatorka wnętrz, założycielka Marta Czerkies Home Designer. Firmę prowadzi od 2009 roku i od samego początku jej powstania wiedziała, że chce, aby pracownia nie tworzyła tylko projektów, a oryginalne rozwiązania, które zakończone są perfekcyjną realizacją. Ta koncepcja stała się mottem firmy i stanowi żelazną podstawę jej funkcjonowania. Jako jedna z pierwszych wprowadziła do standardów pracy nad wnętrzem holistyczną usługę „realizacji pod klucz”. Marta Czerkies prowadzi również autorski program w stacji Canal+ na kanale Domo+ pt. „Kupione i co dalej”. Pokazuje tam, w jaki sposób wygląda praca z biurami projektowymi, w jaki sposób powstaje projekt, a następnie jego realizacja. Prowadzi również liczne szkolenia i prelekcje poświęcone aranżacji wnętrz.

Grohe

Dagmara Jakubczak. Trendwatcher i doradca ws. designu. Współpracuje z firmami w Polsce i za granicą, doradzając w dziedzinie trendów. Prowadzi szkolenia i wykłady dotyczące trendów, designu i projektowania wnętrz z elementami historii sztuki oraz o cybernetyce w designie. Dziennikarka współpracująca z mediami w Polsce i za granicą. Jurorka wielu konkursów z zakresu designu i projektowania wnętrz. Wielokrotnie prowadziła konferencje, panele oraz imprezy branżowe. Podróżuje po świecie, odwiedzając wydarzenia, wystawy i miejsca związane z obszarem swojej działalności. Wyprawy te dokumentowane są na YouTube’owym kanale „Akademia Dagmary” oraz na stronie www.forelements.pl.pl

Cezary Kowalczyk. Humanista z krwi i kości, absolwent Warszawskiej SGGW, zarządza projektami i sprzedażą do inwestycji jako Project Sales Director w GROHE Polska. Koordynator procesu specyfikacji w projektach poddawanych ocenom wielokryterialnym LEED/BREEAM pod kątem redukcji zużycia wody i energii, realizowanych dla inwestorów międzynarodowych oraz sieci hotelarskich. Zarządza współpracą z kluczowymi inwestorami w Polsce (biurowce, hotele, szpitale obiekty użyteczności publicznej), odpowiedzialny za współpracę z architektami i biurami projektowymi. Prywatnie miłośnik podróży, architektury oraz pięknie i funkcjonalnie zaprojektowanych przedmiotów, w szczególności przez Jonathana Ive’a.

Szymon Brodziak. Mistrz fotografii czarno-białej. Zdobywca 1. miejsca w konkursie World’s Top 10 Black & White Photographers 2019 by One Eyeland. Najmłodszy artysta, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, uznany za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury FashionTV Photographers Awards (2013). Wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna. Kocha fotografować kobiety. Inspirują go miejsca, w których realizuje swoje monochromatyczne wizje. Ich interpretację pozostawia odbiorcy, mówiąc: „Jesteś tym, co widzisz”. Prowadzi autorskie galerie fotografii w Poznaniu i Warszawie, które pod wpływem fascynacji architekturą mobilną, stworzył w przeszklonych kontenerach. Jego prace można również oglądać i zamawiać online na www.szymonbrodziak.com.

Prace można nadsyłać do 31 grudnia 2021 r., zaś ogłoszenie wyników nastąpi 1 lutego 2022 r.

Więcej na: www.grohe.pl/konkurs

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Zdrowie dzięki wodzie

Zdrowie dzięki wodzie

Mediolan | 27 kwietnia 2024

Niezwykłe połączenie wody z architekturą: Grohe SPA na Milan Design Week