Marka Grohe po raz kolejny w niezwykły sposób zaprezentowała swój subbrand premium Grohe SPA na tygodniu designu Mediolanie.
Tym razem poruszająca instalacja artystyczna w Palazzo Reale – historycznej, królewskiej rezydencji w samym sercu Mediolanu, w otoczeniu neoklasycznej architektury – była zaproszeniem do przeżycia multisensorycznego doświadczenia z wodą w roli głównej według koncepcji „Salus per aquam” (łacińskie „Zdrowie dzięki wodzie”).
W przestrzeniach „Aquatecture” zaprezentowano cztery kategorie, na które składa się portfolio Grohe SPA. Wśród rozwiązań zobaczyć można było modułowe prysznice sufitowe, niezwykle gładkie powłoki Satin Finish, wyjątkową armaturę Grohe Allure Gravity Private Collection oraz rozwiązania Grohe Icon 3D stworzone techniką druku 3D z metalu.
Grohe jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Firma zatrudnia ponad 55 000 współpracowników w ponad 150 krajach.