Paryż, miasto miłości, mody i… hoteli! W mieście, gdzie każde okno może mieć inną historię do opowiedzenia, wybór idealnego zakwaterowania staje się prawdziwą sztuką. Inwestorzy, bracia Éric i Michael Dayan oraz ekspert od nieruchomości Jess Levy, tworząc markę Highstay, wynieśli tę sztukę na nowy poziom.
Paryski sen w ich wykonaniu to prywatne rezydencje aranżowane przez uznanych architektów wnętrz i obsługiwane przez prawdziwych marszandów luksusowego wypoczynku.
Pomysł na zrewolucjonizowanie klasycznego modelu hotelowego zrodził się w 2020 roku, kiedy założyciele, inspirując się sukcesem krótkoterminowych wynajmów oraz potrzebą reformy branży luksusowych hoteli, postanowili połączyć najlepsze cechy obu światów, tworząc Highstay.
Skupili się na prestiżowych lokalizacjach w Paryżu, takich jak „Złoty Trójkąt”, Marais czy Saint-Honoré, by zapewnić gościom wyjątkowe doświadczenie paryskiego Art de Vivre.
Podczas ich aranżacji współpracujący z marką architekci wnętrz łączą klasyczne cechy haussmannowskie, jak wysokie sufity, duże okna, rzeźbione listwy, marmurowe kominki i parkiety ułożone w jodełkę, z nowoczesnymi materiałami, takimi jak gres porcelanowy, marmur, naturalny kamień czy trawertyn.
Każdy apartament jest wyposażony w najlepsze udogodnienia, w tym ogrzewanie podłogowe, klimatyzację oraz sprzęt AGD najwyższej klasy.
Kluczowym elementem oferty Highstay jest jednak obsługa – dedykowane zespoły ekspertów dostosowują każdą wizytę do indywidualnych potrzeb gości.
Od prywatnych rejsów po Sekwanie, przez transfery z lotniska, aż po kolacje przygotowane przez prywatnego szefa kuchni i ekskluzywne wizyty w muzeach – menedżer ds. obsługi gości, konsjerż i główny gospodarz są do dyspozycji przez cały pobyt.
Plany założycieli Highstay sięgają daleko – do 2025 roku planują rozbudować ofertę do 100 adresów w Paryżu, a następnie rozpocząć międzynarodową ekspansję.
Wszystko po to, by każdy mógł doświadczyć nowego sposobu podróżowania w sercach najpiękniejszych miast świata.