Reflektory z elementami z kryształów Swarovskiego i podświetlana atrapa chłodnicy BMW Iconic Glow to nie wszystko. Futurystyczny design nowego BMW 7 obejmuje także dźwięk silnika i „nieśmiałą technologię”, która została subtelnie ukryta.
Limuzyna BMW 7 jako najbardziej zaawansowany technologicznie model marki ma imponujące rozmiary i wyrazistą prezencję. Wyprostowany przód pojazdu i nowa interpretacja charakterystycznych dla marki elementów stylistycznych, podwójnych okrągłych reflektorów i tzw. grilla, tworzą mocną stylistykę nowej ikony luksusu. Olśniewający efekt podkreślają, użyte po raz pierwszy, kryształowe reflektory BMW Iconic Glow. Kryształy Swarovskiego, ułożone w kształt litery L i podświetlane przez diody, pełnią funkcję świateł pozycyjnych i dziennych.
We wnętrzu na kierowcę i pasażerów także czeka designerski luksus w futurystycznej odsłonie. W porównaniu z poprzednim modelem deska rozdzielcza nowego BMW serii 7 jest minimalistyczna – zawiera znacznie mniej elementów sterujących. Jest to zgodne z ideą Shy Tech, którą można rozumieć jako ukryty świat funkcjonalności dostępnych na wyciągnięcie ręki. Celem „nieśmiałej technologii” jest zmniejszenie liczby przycisków w pojeździe. W zamian użycie „inteligentnych” materiałów i powierzchni umożliwia pasażerom interakcję za pomocą dotyku. Rezultatem jest nowocześniejsza, czysta przestrzeń, skoncentrowana bardziej na człowieku niż na technologii. Takie podejście pozwala ukryć funkcje techniczne poza zasięgiem wzroku, aby kabina pojazdu stała się przyjaznym środowiskiem zapewniającym pasażerom komfort i relaks, a nawet rozrywkę na najwyższym poziomie.
Zgodnie z tym założeniem w BMW 7 na podróżujących z tyłu pojazdu czeka wysuwany z sufitu ekran kinowy BMW 8k o przekątnej 31,3 cala. Wrażenia jak w najwyższej jakości kinie pogłębia dodatkowo profesjonalny system nagłośnienia Diamond Surround marki Bowers & Wilkins, składający się z 36 głośników, z opcjonalnymi wzmacniaczami w oparciach foteli.
Nowoczesny design samochodowy to nie tylko kształty. Niesamowite wrażenia sensoryczne mają tu równie ważne znaczenie i wcale nie dotyczą jedynie tapicerki, łączącej skórę z tkaniną bogatą w kaszmir. Wersja elektryczna – BMW i7 oferuje unikalne doświadczenie dźwięku dzięki BMW Iconic Sounds Electric. Dźwięk silnika zaprojektowany został we współpracy BMW Group ze słynnym kompozytorem muzyki filmowej Hansem Zimmerem.
To jednak nie wszystko. Niezapomniane wrażenia od samego początku zapewniają scenariusze powitalne „Great Entrance Moments”, a specjalnie zaprojektowane tryby My Mode pozwalają cieszyć się grą światła i dźwięku oraz klimatyzacją dostosowaną do nastroju. Hans Zimmer skomponował do nich unikalne dźwięki jazdy – BMW Iconic Sounds, tak aby każda podróż stała się wyjątkowym doświadczeniem.
Realizując idee zrównoważonego rozwoju i ekologicznych standardów, BMW proponuje także pierwszą w historii BMW elektryczną limuzynę – BMW i7. Awangardowe cechy tego modelu dobrze wyraża kampania reklamowa, do której BMW zaprosiło Nicka Knighta – artystę znanego z wizjonerskich projektów, w których podważa konwencjonalne kategorie piękna. Prowokująca do myślenia kampania dotyczy przyszłości – i nieprzetłumaczalnego na język polski pojęcia „forwardism”, odnoszącego się do radości z patrzenia w przyszłość i zanurzenia się w nią, jeszcze zanim ona nastąpi. Innowacyjna estetycznie seria fotografii przenosi nas w kolorowy świat nowych motoryzacyjnych możliwości i niczym nieograniczonych wizji przyszłości.