Sukces pisany designem

Wiosenne wydanie „Design Alive” wypełniliśmy spotkaniami z ludźmi sukcesu, których wielkie i małe biznesy działają w oparciu o design. To numer o ludziach pełnych wiedzy i pasji, którzy przekuli je w rynkowy sukces. O sprzedawcach pięknego życia i o tym, jak zarobić na designie. Cieszymy się, że podzielili się z nami opowieściami o swoich karierach!

Zaryzykujemy nawet stwierdzenie, że design zmienia życie. Taki zresztą tytuł nadał swojemu felietonowi przedsiębiorca i twórca prywatnych szkół Piotr Voelkel. Opisuje on m.in., jak dzięki designowi stworzył markę, która zamiast koncentrować się na tym, jak zrobić coś szybciej i taniej, dziś oferuje unikalne produkty odpowiadające na realne potrzeby użytkowników. Inny przykład? Damian Goliński i Cyprian Bieniarz, założyciele noo.ma, jednej z najszybciej rozwijających się marek wyposażenia wnętrz w Europie. W 2016 r., jeszcze przed ukończeniem trzydziestki, bez zaplecza finansowego, ale za to z entuzjazmem i wspólnym spektrum kompetencji założyli markę meblową, która pięć lat później zakończyła rok z przychodem rzędu 40 mln zł!

43. numer „Design Alive” dostępny jest w salonikach prasowych oraz w naszym sklepie: z dostawą do domu, w prenumeracie lub w wersji cyfrowej. Dołącz do świata „Design Alive”, a 6 kolejnych numerów magazynu dostarczymy Ci prosto do domu!

Design metodą na sukces? Oni to wiedzą!

Nasza okładkowa gwiazda – szwedka Tekla Evelina Severin to kolorystka i fotografka, która zostawiła pracę w nudnym studiu architektonicznym, chwyciła iphone’a i zaczęła robić zdjęcia w specyficznym stylu. Dziś jest jedną z najbardziej znanych fotografek specjalizujących się w set designie. Za jej potrzebą koloru, kryje się też pewna puenta. Jaka? Koniecznie przeczytajcie w magazynie.

Nowe wydanie „Design Alive” to także historie m.in. wyjątkowego duetu w designerskim biznesie: Wioletty Lenczowskej i Heleny Raczyńskiej-Pachut, które 14 lat temu założyły showroom mesmetric, Zuzanny Kuczyńskiej założycielki marki Le Petit Trou, Agnieszki Łukasik, współwłaścicielki neoperfumerii Galilu, Marii Bulandy, twórczyni Baleen Eyewear, oraz Alberta Judyckiego i Jacka Malarskiego – właścicieli kultowych warszawskich cukierni Lukullus.

Twórca marki Bensari Ébénistes – Tom Bensari, który latami pełnił funkcję CEO w dużych korporacjach, ale rzucił to wszystko i zaczął życie w warsztacie stolarskim, zdradza nam, jak i dlaczego podejmuje się decyzję tego kalibru.

Nasi bohaterowie zgodnie twierdzą, że od początku ważniejsza od finansów była dla nich frajda z tworzenia własnej marki, w bliskiej im estetyce, niezależnie od tego, czego dotyczyła: mebli, perfum, bielizny czy okularów. I to się czuje – rozmowy z nimi wciągają bez reszty!

Do tego, mamy dla Was jak zawsze piękne wnętrza pełne mebli projektowanych na zamówienie, obiektów vintage, czy z pogranicza sztuki i designu.  

Otwierającej lektury!

Magazyn Design Alive

ICONS 2024 WYDANIE URODZINOWE

ZAMAWIAM

ICONS 2024 WYDANIE URODZINOWE

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

NR 13/2024 WYDANIE SPECJALNE

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: