10-lecie świętowała podczas Areny Design marka Noti, która od początku kieruje się zasadą „Po pierwsze design”. Były wystawa i udane przyjęcie w poznańskiej Meskalinie, która ledwo pomieściła wszystkich przyjaciół marki.
– Udało nam się przez te dziesięć lat stworzyć pewien kod stylistyczny, rozpoznawalny i dla nas charakterystyczny. Projekty łączy filozofia marki oparta na innowacji – mówił prezes Balcerkiewicz. – Trudno jest często osiągnąć spójną i rozpoznawalną estetykę marki, kiedy współpracuje się z tak wyrazistymi osobowościami, jak czołowi polscy projektanci. Niezwykle cieszę się, że po 10 latach projektowej pracy udało się nam taką spójną stylistykę osiągnąć. Ten jubileusz to nie tylko pretekst do wspólnego świętowania, ale także do wyciągnięcia konstruktywnych wniosków, ciekawych rozmów i dyskusji. Mam głęboką nadzieję, że kolejne 10 lat będzie dla Noti co najmniej tak bardzo rozwojowe jak te minione.
Jubileuszowi towarzyszyła ekspozycja „10 lat Noti – wystawa jubileuszowa”, której kuratorem był Piotr Kuchciński, dyrektor artystyczny Noti. – To nietypowa ekspozycja jak na targi, ponieważ nie pokazuje najnowszych produktów, a te najlepsze, wyselekcjonowane z całej działalności marki – podkreślał Piotr Kuchciński.
Na uroczyste otwarcie wystawy w charakterze gości specjalnych przybyli projektanci kojarzeni z marką m.in.: Piotr Kuchciński, Tomasz Augustyniak, Tomek Rygalik, Renata Kalarus, Krystian Kowalski czy Jerzy Porębski. Kto wcześniej nie miał okazji, mógł podziwiać, a nawet wypróbować najlepsze realizacje marki, których zaprezentowano całą gamę. A na deser obejrzeć galerię fotografii poszczególnych produktów wraz z ich projektantami ułożoną chronologicznie zgodnie z rozwojem marki.
Więcej na: www.noti.pl