Konferencja „Rola designu w marketingu”

warszawa | promocja

19 kwietnia 2014 | Design | Wydarzenia |

„Design to dusza leżąca u podstaw tworzonego przez człowieka produktu lub usługi, która na koniec procesu tworzenia znajduje wyraz w kolejnych warstwach zewnętrznych” – mawiał słynny założyciel marki Apple, Steve Jobs. 12 maja we wnętrzach Mysiej 3 w Warszawie odbędzie się konferencja „Rola designu w marketingu”, która w jednym miejscu skupi polskich praktyków w zakresie designu i marketingu.

Konferencja skierowana jest do osób, które pracują w obszarze marketingu, projektowania oraz reklamy i  chcą zgłębić swoją wiedzę oraz dowiedzieć się: jak dużą rolę w marketingu odgrywa design i jakie są tego powody; czy design thinking to tylko modne słowo, czy zmiana paradygmatu i sposobu pracy w branży; jakie będą trendy w identyfikacji wizualnej za kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt lat; jak budować relacje z konsumentem w oparciu o design; jakie są najświeższe trendy oraz skąd czerpać inspiracje; jak zrobić dobry rebranding, aby nie stracić starych konsumentów, a zdobyć nowych; czy dobry design może być najlepszym komunikatem marketingowym i jak go komunikować.

Wydarzenie dedykowane jest również pasjonatom dobrego designu oraz wszystkim tym, którzy szukają inspiracji oraz chcą rozwijać swoją kreatywność.

Swoim doświadczeniem, kreatywnością oraz prognozami na najbliższe lata podzielą się praktycy w zakresie designu i marketingu, m.in.: Magdalena Węglowska, PR Mazda Poland; Joanna Rewaj z grupy Dragon Rouge, zdobywca tytułu Międzynarodowej Grupy Designerskiej Roku w ramach konkursu Agencies of the Year Awards 2013; Wojciech Mierowski, dyrektor kreatywny agencji BNA nagrodzonej m.in. na Rebrand 100 Global Awards 2014 oraz Tramsform Award 2014; zdobywca trzech medali w Międzynarodowym Konkursie Vidical Adam Lis z Papajastudio.

Koszt udziału w konferencji to 690 zł netto. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie konferencji.

2plakat

Powiązane artykuły: