Pióro kulkowe i długopis Safari z limitowanej edycji w kolorze zielonym są do wygrania w tym tygodniu w konkursie Lamy i „Design Alive”. Będziecie mogli je wygrać w piątek 24 maja. Aby wząć udział w konkursie należy być zalogowanym w portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Lamy Polska i designalive.pl.
Pióro kulkowe i długopis Safari z limitowanej edycji w kolorze zielonym są do wygrania w tym tygodniu w konkursie Lamy i „Design Alive”. Będziecie mogli je wygrać w piątek 24 maja. Aby wząć udział w konkursie należy być zalogowanym w portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Lamy Polska i designalive.pl.
Safari to kultowa seria produktów piśmiennych niemieckiej marki Lamy, którą zaprojektowali światowej sławy projektanci: Wolfgang Fabian i prof. Brent Spiegel. Powstała zgodnie z duchem Bauhausu, gdzie funkcjonalność stanowi podstawę projektowania. Produkty zostały wyróżnione w świecie designu co zaowocowało mnóstwem najważniejszych międzynarodowych nagród, m.in Red Dot lub Product Design Award. Stworzone zostały z wysokiej jakości plastiku ABS, niezwykle odpornego na warunki zewnętrze, upływ czasu i promieniowania UV, nie tracą koloru. Lamy jest liderem na rynku w Niemczech i jednym z głównych graczy w skali międzynarodowej.
W konkursie do wygrania są unikatowe pióro kulkowe i długopis Safari z edycji limitowanej w kolorze zielonym. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać pióro lub długopis, trzeba odpowiedzieć na pytanie: Gdzie w Niemczech mieści się siedziba firmy Lamy? Nagrodzimy autorów poprawnych odpowiedzi, którzy wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko i dokładny adres) wyślą je na adres konkursy@designalive.pl w piątek 24 maja pomiędzy godz. 12.00 a 13.00. Nagrody wygrają osoby, których zgłoszenia napłyną jako trzecie i dwudzieste dziewiąte (decyduje godzina spłynięcia mejla). Aby wziąć udział w konkursie należy być zalogowanym w portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Lamy Polska i designalive.pl. Uwaga, z jednego adresu mejlowego można wysłać tylko jedno zgłoszenie (większa liczba zgłoszeń z jednego adresu będzie traktowana jak jedno zgłoszenie).
Więcej: www.paperbutik.com