Jagnięcina to rzecz banalna. Dla mieszczucha składa się z kotlecików. Ot, biegają sobie takie zawinięte w wełnę. Zbiera się je do miski i zawozi do restauracji, by tam znalazły się na talerzu.
Tak o jagnięcinie pisze Grzegorz Kwapniewski, nowy autor felietonów kulinarnych w „Design Alive”. Pierwszy ukazał się właśnie w wiosennym numerze magazynu (nr 10), który dostępny jest w sieciach Empik, Relay i Inmedio oraz w prenumeracie.
Przepis, który nam „sprzedał” Kwapniewski powstał podczas pracy nad książką „Chef’s Table”, która ukaże się już niebawem. Będzie zawierać przepisy i opowieści najlepszych polskich kucharzy, a także dostawców dobrego, prawdziwego jedzenia. O kulturze gotowania i spożywania opowiedzą w niej m.in.: Aleksander Baron, Paweł Suwała i właśnie Kwapniewski.
Grzegorz Kwapniewski to ekonomista z wykształcenia. Gdy praca za biurkiem przestała dawać mu satysfakcję, zrozumiał, że to, co najbardziej lubi, to mięso i wino. Został więc rzeźnikiem. Obecnie dostarcza najlepsze mięso do dwudziestu restauracji.