Interprint zdefiniował na rok 2018 cztery trendy idące z duchem czasu. Stały się one inspiracją dla nowej kolekcji Six Pack 2018, którą będzie można obejrzeć podczas Łódź Design Festivalu na ekspozycji firmy w dniach 19-27 maja.
Tematem tegorocznej, 12. już edycji Łódź Design Festivalu będą „Refleksje”. Projektanci, kuratorzy oraz marki pochylą się nad drogą ocalenia człowieka w świecie technologii. Spróbują dostrzec radość z tworzenia, pasje i wyjątkowość posiadania przedmiotów będących owocem pracy ludzkich rąk. Interprint od lat aktywnie wspiera Festiwal w Łodzi i uczestniczy w promowaniu designu. W tym roku odniesie się do tematu „Refleksji” przy pomocy wystawy, na której będzie można poczuć jak dużą rolę odgrywa natura w naszym codziennym życiu. Ekspozycja będzie również pochwałą dla niedoskonałości i pomoże odbiorcom odkryć naturalne piękno rzeczy.
Podczas Łódź Design Festival, Interprint zaprezentuje również cztery trendy, dla których odniesieniem będzie nowa kolekcja Six Pack 2018. Up/cycling, to trend mówiący o tym, jak cenne są zasoby naturalne, zachęcając jednocześnie do tego, aby przedmiotom nadawać drugie, a nawet trzecie życie. Co-everything również nawiązuje do kreatywnej współpracy. Istotą tego trendu jest współdziałanie. Trend Non_conform jest pochwałą dla niedoskonałości. Ponieważ wszystko dziś podlega digitalizacji, Interprint chce, aby pewne rzeczy celowo pozostały niedoskonałe. Trend Smart_material mówi nam z kolei o tym, jak inteligentne materiały kształtują nasze życie. To fascynacja nowymi technologiami oraz powierzchniami o specyficznych funkcjach – z efektami specjalnymi lub o wyjątkowym wyglądzie.
Ekspozycję Interprint będzie można oglądać przez cały czas trwania festiwalu w Łodzi w dniach 19-27 maja 2018 roku. Mieścić się będzie w Centrum Festiwalowym Art_Inkubator, przy ul. Tymienieckiego 3.
Więcej na: www.interprint.com