Małgorzata Szumowska ambasadorką BMW

Wysmakowany design wnętrza i wysokiej jakości materiały. Nie, nie tylko one charakteryzują nowe BMW i5. To także system niesionych wartości i cech. Takich jak odwaga i bezkompromisowość, które definiują w znacznej mierze filmy znanej polskiej reżyserki. Małgorzata Szumowska została właśnie ambasadorką marki BMW. Tak chce wspierać walkę o czystość planety.
 
Małgorzata Szumowska już dwukrotnie odbierała Srebrnego Niedźwiedzia podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie. Najpierw doceniono jej obraz pt. „Body/Ciało” a nieco później „Twarz”. Już niebawem będziemy mieli szansę zobaczyć film pt. „Kobieta z…”, który miał już swoją premierę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji. Jej obrazy są wyraziste i wnoszą nową jakość do współczesnej kinematografii.

– Małgorzatę Szumowską już przy pierwszym spotkaniu można określić jako wulkan pozytywnej energii – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW.

– Jest uosobieniem inspiracji, jaką BMW chce przekazać światu. Mocna osobowość – wielka indywidualność. Definiuje sukces na własnych zasadach, często idąc pod prąd. Jej wybory pozwalają zachować artystyczną niezależność, a determinacja przynosi radość z życia w zgodzie z własnymi wartościami. Spełniona, ale pełna energii, gotowa iść naprzód, realizując zarówno artystyczną, jak i społeczną misję. Odważnie zabiera głos w istotnych kwestiach odsłaniając wrażliwość na otaczający ją świat — wyjaśnia Kacper Studencki.

Właśnie dlatego współpraca z Małgorzatą Szumowską jest dla marki BMW czymś zupełnie naturalnym. Firma również chce być siłą napędową nadającą życiu ton. Zwłaszcza w dziedzinie projektowania samochodów przyjaznych środowisku. Design to dziś nie tylko wzornictwo ale i projektowanie z troską o przyszłość.

Magazyn Design Alive

ICONS 2024 WYDANIE URODZINOWE

ZAMAWIAM

ICONS 2024 WYDANIE URODZINOWE

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

NR 13/2024 WYDANIE SPECJALNE

Małgorzata Szumowska nie boi się trudnych tematów

– Temat zanieczyszczenia planety dotyczy każdego z nas. Wierzę, że naszymi codziennymi wyborami mamy wpływ i możemy być częścią zmiany. Jest to proces długofalowy, ale każdy, w miarę swoich możliwości, ma w nim swój udział. BMW umożliwia mi jazdę elektrycznym samochodem. To jest przyszłość — mówi Małgorzata Szumowska.

Już teraz BMW Group jest światowym liderem jeżeli chodzi o portfolio samochodów klasy premium z napędem elektrycznym – oferuje model zasilany wyłącznie prądem w każdym segmencie rynku. Całość wykorzystywanej przez firmę energii elektrycznej pochodzi ze źródeł odnawialnych, a wszystkie zakłady BMW są neutralne pod względem emisji CO2. BMW opracowało również innowacyjne materiały i wraz z nowym BMW serii 5 po raz pierwszy wprowadziło całkowicie wegańskie wnętrze.

Połączenie sił z Małgorzatą Szumowską potwierdza mocne więzi BMW ze światem kultury i ponad pięćdziesięcioletnią tradycję globalnego zaangażowania marki w tym obszarze. BMW jako mecenas sztuki aktywnie ją wspiera wspólnie z wiodącymi instytucjami na świecie, jak Tate Modern w Londynie czy opera La Scala w Mediolanie.

W Polsce BMW zainicjowało projekt BMW Art Club. Przyszłość to sztuka, koncentrujący się na tych obszarach, w których na styku kultury i technologii rodzą się nowe idee.

– Wierzę, że sztuka może zmieniać ludzi. BMW od lat angażuje się w ten obszar wspierając działania artystyczne. Myślę, że to będzie udana podróż – dodaje reżyserka.

Małgorzata Szumowska dołącza do grona przyjaciół marki BMW obok piosenkarzy Moniki Brodki i Krzysztofa Zalewskiego, śpiewaka operowego Jakuba Józefa Orlińskiego oraz aktora Macieja Musiałowskiego.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Artystyczny wymiar nauki

Artystyczny wymiar nauki

Warszawa | 1 września 2023

„BMW Art Club.Przyszłość to sztuka” 2023 z polską premierą EVOLVER