Na 62. targach Salone del Mobile, odbywających się w dniach 16-21 kwietnia, po raz pierwszy zagości polska marka OMNIRES, specjalizująca się w rozwiązaniach przeznaczonych do wyposażenia łazienek i kuchni. Na stoisku zobaczymy bestsellerowe kolekcje, jak również inspirujące podejście do sztuki, wody i odpowiedzialnego designu, trafnie ujęte w spójnej idei „The Art of Water Design”. Za projekt stoiska odpowiada Anny Łoskiewicz.
– Jestem podekscytowana zwiększającymi się możliwościami promowania polskich marek na arenie międzynarodowej. Osobiście bardzo cieszy mnie perspektywa prezentacji produktów OMNIRES obok firm, które kładą nacisk na najwyższą jakość, co stanowi istotny element promocji polskiego wzornictwa w skali globalnej. Wierzymy, że nasza oferta to wyjątkowe produkty, dlatego cieszymy się, że będą one mogły trafić do tak szerokiego grona odbiorców – mówi Paulina Shacalis, dyrektor zarządzająca i kreatywna marki OMNIRES.
Stoisko OMNIRES na zbliżających się targach Salone del Mobile w Mediolanie, zaprojektowało Łoskiewicz Studio.
– W naszej firmie stawiamy na jakościowe wzornictwo, dlatego też powierzamy specjalne projekty pracowni Anny Łoskiewicz. Nie jest to nasza pierwsza współpraca, wcześniej realizowaliśmy wspólnie np. projekt stoiska OMNIRES na ISH we Frankfurcie. Anna Łoskiewicz zrealizowała także projekt biura marki, a obecnie pracujemy nad showroomem OMNIRES na warszawskim Powiślu. Kluczową wartością tej współpracy jest oczywiście kreatywność Ani i jej zespołu. Nasze wspólne projekty charakteryzuje balans pomiędzy minimalistycznym podejściem a artystycznymi detalami, które Ania wprowadza z niezwykłą lekkością. Cenię sobie nie tylko jej kreatywność i odwagę, ale także determinację, by każdy detal został wdrożony na najwyższym poziomie – przekonuje Paulina Shacalis.
I dodaje: – W centrum naszego podejścia stoi ponadczasowy minimalizm, uzupełniony o bogactwo detali, różnorodność kolorów, faktur i starannie dobrane materiały, stanowiące inspirujące tło do prezentacji portfolio. Proces projektowania opieram na holistycznym podejściu, przypominającym bardziej tworzenie architektury niż klasycznego stoiska.
Stoisko D09, zlokalizowane w hali 10, zapowiada się jako podróż przez świat zróżnicowanych form i innowacyjnego podejścia do projektowania przestrzeni. Idea koncepcyjna „The Art of Water Design”, poza wartością funkcjonalną będzie także medium artystycznym. Sztuka użytkowa popłynie tu wraz z wodą, tworząc zjawiskową instalację.
Na stoisku doświadczymy potencjału, jaki tkwi w połączeniu sztuki, wody i designu. Już teraz warto zarezerwować czas i otworzyć się na doznania estetyczne, które marka OMNIRES oferuje w codziennym użytkowaniu łazienki i kuchni.
Marka OMNIRES, po sukcesie frankfurckich targów ISH, nie przestaje zmierzać w kierunku międzynarodowej ekspansji. Uczestnictwo w europejskich imprezach targowych, to czytelny komunikat potwierdzający rosnące znaczenie polskiej firmy poza granicami Polski.
Marka OMNIRES jest ceniona nie tylko przez klientów indywidualnych, ale także przez branżę budowlaną i architektów.
Za zaufaniem architektów do marki OMNIRES stoi ponad 30-letnia historia firmy, jej prestiż oraz zdolność do wprowadzania odważnych wykończeń kolorystycznych i wyrazistych form do współczesnych wnętrz. Dzięki temu marka OMNIRES nie tylko łatwo dostosowuje się do stale zmieniających się potrzeb rynku, ale staje się pionierem w tworzeniu nowych standardów w branży wyposażenia oraz armatury łazienkowej i kuchennej.