Testy, degustacje, prezentacje – Miele Brand Days to coroczne święto marki i okazja do tego, aby osobiście doświadczyć jakości i innowacji, które Miele oferuje swoim klientom. W tym roku warsztaty i spotkania odbyły się pod hasłem nowej kampanii – Once a Miele, Always a Miele.
Do tej pory na wydarzenie byli zapraszani partnerzy firmy – osoby, które na co dzień przekonują innych, że urządzenia Miele to najlepszy wybór dla domu i środowiska. W jubileuszowym roku 125-lecia Miele, do Butelkowni w warszawskim Koneserze zaproszono także media i influencerów.
Kulinarny less waste i premiery z targów IFA
Podczas wydarzenia główną rolę odegrali trenerzy, doradcy klienta i eksperci, prezentując w praktyce możliwości produktów Miele. W strefie gotowania szefowie kuchni prowadzili pokazy kulinarne, obejmujące przyjazne dla środowiska techniki przygotowywania posiłków, np. te z wykorzystaniem pary.
Ponadto można było się dowiedzieć, jak innowacyjne rozwiązania w chłodnictwie pozwalają przechowywać żywność, zachowując jej świeżość na długi czas. Szuflady do pakowania próżniowego nie tylko wydłużają świeżość produktów, ale też przygotowują je do pieczenia czy gotowania na parze.
Goście wydarzenia mogli także zobaczyć urządzenia dwóch nowych linii kolorystycznych urządzeń do zabudowy: Pearl Beige i Black Matt.
Ekologia i efektywność
Naszą uwagę podczas Miele Brand Days przyciągnął autorski, komplementarny system pielęgnacji najdelikatniejszych tkanin, który chroni je przed zniszczeniem, wykorzystując najbardziej innowacyjne na rynku, często opatentowane rozwiązania. Specjalistyczne detergenty Miele opracowane dla poszczególnych rodzajów tkanin nie tylko piorą, ale też pielęgnują, regenerują i wydłużają ich życie.
Urządzenia Miele oszczędzają wodę i energię – ogromna część ma najwyższy wskaźnik efektywności energetycznej. Firma dba jednak o to, by niskie zużycie nie odbywało się kosztem praktycznych korzyści, na przykład w odniesieniu do czasu trwania programu czy efektywności zmywania, prania, gotowania lub czyszczenia.
Technologie Miele, które tworzą zrównoważony dom można poznać na co dzień odwiedzając jeden z ośmiu salonów Miele Experience Center w całej Polsce.