Miele Brand Days. Doświadczenie marki

Testy, degustacje, prezentacje – Miele Brand Days to coroczne święto marki i okazja do tego, aby osobiście doświadczyć jakości i innowacji, które Miele oferuje swoim klientom. W tym roku warsztaty i spotkania odbyły się pod hasłem nowej kampanii – Once a Miele, Always a Miele.

Do tej pory na wydarzenie byli zapraszani partnerzy firmy – osoby, które na co dzień przekonują innych, że urządzenia Miele to najlepszy wybór dla domu i środowiska. W jubileuszowym roku 125-lecia Miele, do Butelkowni w warszawskim Koneserze  zaproszono także media i influencerów.

Miele Brand Days

Kulinarny less waste i premiery z targów IFA

Podczas wydarzenia główną rolę odegrali trenerzy, doradcy klienta i eksperci, prezentując w praktyce możliwości produktów Miele. W strefie gotowania szefowie kuchni prowadzili pokazy kulinarne, obejmujące przyjazne dla środowiska techniki przygotowywania posiłków, np. te z wykorzystaniem pary.

Ponadto można było się dowiedzieć, jak innowacyjne rozwiązania w chłodnictwie pozwalają przechowywać żywność, zachowując jej świeżość na długi czas. Szuflady do pakowania próżniowego nie tylko wydłużają świeżość produktów, ale też przygotowują je do pieczenia czy gotowania na parze.
Goście wydarzenia mogli także zobaczyć urządzenia dwóch nowych linii kolorystycznych urządzeń do zabudowy: Pearl Beige i Black Matt.

W strefie czystości Miele zaprezentowało nowości marki: polską premierę miały, pokazane na berlińskich targach IFA pralki i suszarki z serii Nova Edition, wyposażone w rewolucyjny bęben InfinityCare pozbawiony zabieraków. Pokazano także pierwszy odkurzacz sterowany za pomocą kolorowego wyświetlacza LCD – Guard L1.
 
Miele Brand Days

Ekologia i efektywność

Naszą uwagę podczas Miele Brand Days przyciągnął autorski, komplementarny system pielęgnacji najdelikatniejszych tkanin, który chroni je przed zniszczeniem, wykorzystując najbardziej innowacyjne na rynku, często opatentowane rozwiązania. Specjalistyczne detergenty Miele opracowane dla poszczególnych rodzajów tkanin nie tylko piorą, ale też pielęgnują, regenerują i wydłużają ich życie.

Ważnym elementem wydarzenia był panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z obszarów zrównoważonej mody i kulinariów. O tym, jak wysoka jakość i technologia pomagają w ekologicznym stylu życia, rozmawiali: Dawid Woliński, Ewelina Antonowicz, Katarzyna Wągrowska, Przemek Błaszczyk oraz Jakub Strona – ekspert Miele.

Urządzenia Miele oszczędzają wodę i energię – ogromna część ma najwyższy wskaźnik efektywności energetycznej. Firma dba jednak o to, by niskie zużycie nie odbywało się kosztem praktycznych korzyści, na przykład w odniesieniu do czasu trwania programu czy efektywności zmywania, prania, gotowania lub czyszczenia.

Technologie Miele, które tworzą zrównoważony dom można poznać na co dzień odwiedzając jeden z ośmiu salonów Miele Experience Center w całej Polsce. 

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Rewolucyjne innowacje

Rewolucyjne innowacje

Berlin | 9 września 2024

Miele świętowało 125-lecie na targach IFA prezentując przełomowe innowacje

Śródmiejski azyl

Śródmiejski azyl

Iława | 24 września 2022

Dom jednorodzinny projektu pracowni IFA. Nowoczesny i praktyczny!