Ogląda, sprawnie określa dla kogo byłoby najbardziej atrakcyjne. Potem planuje, jak za rozsądną cenę wprowadzić kilka zmian, które sprawią, że nieruchomość sprzeda się na pniu. – Przygotowując mieszkanie do sprzedaży, wiem, że muszę wpłynąć na te same ośrodki w mózgu, które decydują o zakochaniu – mówi Maria Semczyszyn, bohaterka nowego programu telewizji DOMO+ „Home staging – mieszkania do sprzedania”.
Ogląda, sprawnie określa dla kogo byłoby najbardziej atrakcyjne. Potem planuje, jak za rozsądną cenę wprowadzić kilka zmian, które sprawią, że nieruchomość sprzeda się na pniu. – Przygotowując mieszkanie do sprzedaży, wiem, że muszę wpłynąć na te same ośrodki w mózgu, które decydują o zakochaniu – mówi Maria Semczyszyn, bohaterka nowego programu telewizji DOMO+ „Home staging – mieszkania do sprzedania”.
Choć kupując mieszkanie lub dom liczy się lokalizacja i cena, to jednak decyduje również „to coś” co nas zachwyci. – Nie jestem projektantem wnętrz, home staging to bardziej praca scenografa, który tworzy pewne obrazy tak, by trafić w emocje i gusta jak najszerszej grupy. By chodząc do domu czy mieszkania, poczuli się pewnie i bezpiecznie i zechcieli już zostać.
Od pół roku rynek nieruchomości w Polsce zamarł. Nie jest łatwo sprzedać mieszkanie, czy dom. Dlatego nowym programie poznamy kilka cennych porad, niekoniecznie kosztownych trików. Czasem wystarczy sprzątnąć, zmienić dywaniki w łazience, przestawić kilka mebli. Czasem warto pomalować i wprowadzić w mieszkaniu spójność. Czasem warto jednak zburzyć jedną ścianę i odnowić kuchnię. – Home staging musi być opłacalny, dlatego robimy tylko takie zabiegi, które pozwolą lepiej i szybciej sprzedać mieszkanie lub dom. W naszej pracy nie staramy się ukrywać wad, bo to jest nieuczciwość. Ludziom zwyczajnie często brakuje wyobraźni i nie widzą, jak z zagraconego mieszkania pomalowanego w pstrokate kolory zrobić przyjazne sobie miejsce do życia. Bo sprzedawanie nieruchomość to jak sprzedawanie marzeń. I to jest moja praca.
– dodaje Semczyszyn.
„Home staging – mieszkania do sprzedania”. Premiera: godz. 21:05, 25 grudnia, telewizja DOMO+