Warszawski showroom Kinnarpsa otworzył swoje podwoje w całkowicie nowej odsłonie aranżacyjnej autorstwa Piotra Wełaniaka i Anity Chudeckiej.
Zadaniem warszawskiego showroomu jest nie tylko wspieranie sprzedaży, ale przede wszystkim prezentowanie koncepcji Next Office. Filozofia ta jest autorską interpretacją nowego stylu pracy rozwijaną przez szwedzkiego producenta. Biuro zaprojektowane zgodnie z koncepcją Next Office umożliwia różne aktywności i dostosowywanie otoczenia do wymagań danej pracy, tzw. activity based working. – Po 10 latach bardzo intensywnego użytkowania naszej ekspozycji postanowiliśmy przygotować ją na wyzwania nowej dekady, dekady różnorodności, jak nazywają ją autorzy kolejnej edycji Raportu Trendów Kinnarps, i zaprezentować naszym klientom najnowsze, najbardziej innowacyjne i najbardziej inspirujące rozwiązania w branży – mówi Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska.
Nowy salon jest żywym przykładem rozwiązań programu Next Office, dzięki któremu klienci i projektanci mogą przekonać się jak model biura zaproponowany przez Kinnarps funkcjonuje w rzeczywistości. – Nasi klienci mogą znaleźć cenne źródło inspiracji nie tylko estetycznej, lecz także merytorycznej i naocznie przekonać się jaki wpływ na efektywność, współpracę komunikację oraz wizerunek pracodawcy ma aranżacja wnętrza, uwzględniająca potrzeby i specyfikę pracy danej firmy czy zespołu – mówi Beata Rejkowska, dyrektor sprzedaży w Kinnarps Polska.
Na uwagę zasługuje także ciekawy model współpracy architekta z przedstawicielami inwestora, również zgodny z metodologią Next Office, bo angażujący przedstawicieli przyszłych użytkowników przestrzeni, którzy zespołowo wypracowują rozwiązania specyficznych potrzeb poszczególnych działów, mając na uwadze potrzeby całej firmy w długofalowej perspektywie. – We wspomnianej metodologii zespół inwestora wnosi istotny wkład koncepcyjny, a architekt m.in. koordynuje i ocenia pod względem spójności z generalną ideą całego projektu. Praca w takim trybie była arcyciekawym doświadczeniem zawodowym dla mojego zespołu – mówi Piotr Wełniak, jeden z autorów nowej koncepcji aranżacji showroomu.
Skuteczność i atrakcyjność rozwiązań Kinnarpsa potwierdza ogromne zainteresowanie showroomem w ciągu pierwszych 10 lat jego istnienia. W tym czasie poza wspieraniem projektów Kinnarpsa, showroom był świadkiem wielu spotkań, konferencji, prelekcji i wystaw. Ciekawostką jest również fakt, że służył wielu produkcjom filmowym jako scenografia. Można go zobaczyć w takich filmach jak m.in. „Lejdis” reż. Tomasza Koneckiego, „Jasne, błękitne okna” w reż. Bogusława Lindy, czy „Dziewczyna z szafy” reż. Bodo Koxa oraz w niezliczonej liczbie seriali telewizyjnych i reklam.
Adres salonu: ul. Puławska 354/356, Warszawa. Więcej na: www.kinnarps.pl