Marka Kohler wprowadziła kilka tygodni temu na rynek toaletę, która w opinii wielu osób bardziej przypomina tron dla królowej niż zwyczajny klozet. Z Numi jest jak z telefonami z zaawansowanymi aplikacjami – choć z nich zadzwonimy, to jednak bardziej intrygują nas pewne niezwykłe możliwości aparatu.
Marka Kohler wprowadziła kilka tygodni temu na rynek toaletę, która w opinii wielu osób bardziej przypomina tron dla królowej niż zwyczajny klozet. Z Numi jest jak z telefonami z zaawansowanymi aplikacjami – choć z nich zadzwonimy, to jednak bardziej intrygują nas pewne niezwykłe możliwości aparatu.
A Numi nie jest zwykłym klozetem. Oczywiście spełnia swoje podstawowe funkcje, i na dobrą sprawę tutaj mogłaby kończyć się jego rola. Marka Kohler postanowiła jednak stworzyć pewną komfortową sytuację i sprawić, że pobyt w toalecie może zacząć kojarzyć się nie tylko z pewnym fizjologicznym obowiązkiem, ale również z odrobiną duchowej przyjemności. A takie możliwości daje właśnie Numi. Przede wszystkim możemy więc dzięki nowemu projektowi posłuchać muzyki – urządzenie jest wyposażone w system audio z głośnikami i odtwarzaczem mp3 oraz radiem. Ale to nie wszystko. Klozet potrafi reagować również na zachowania użytkownika – ma zamontowane czujniki, dzięki którym reaguje na ruch. Dlatego też zautomatyzowany został system wodny, funkcja dezodorantu łazienkowego, otwierania i zamykania pokrywy, podgrzewania siedzenia oraz podłogi. Ponadto klozet bardzo ekonomicznie gospodaruje wodą, wyposażono go również w funkcję bidetu. Poszczególne elementy Numi są ruchome, i po użyciu składa się w niepozornie wyglądającą skrzynkę.
Wszystkimi funkcjami Numi steruje się przy pomocy zdalnego ekranu dotykowego, którym możemy również sterować przy użyciu pilota. – Poczucie luksusu wraca również do świata WC. Nasz nowy produkt to propozycja dla odbiorców, którzy we własnych domach chcą najlepszych wzorców, zarówno projektowych jak i technologicznych – przyznaje David Kohler, prezes firmy i dyrektor ds. operacyjnych marki Kohler.
Numi kosztuje ponad 6 tys. dolarów.
Więcej: www.kohler.com