Czterogwiazdkowy Hotel Arłamów postawił na dobre wzornictwo. Hotelowe wnętrza odmienili projektanci a wyposażyła marka Paged.
Turyści na całym świecie są znużeni są wnętrzami noclegowymi, bliźniaczo do sobie podobnymi bez względu na szerokość geograficzną. Podróżni coraz częściej pragną poczuć się wyjątkowo w swoich wakacyjnych lokalach. Okazuje się, że ważną rolę w przyciąganiu gości odgrywa oryginalne wzornictwo. Na te tendencje uwagę zwracają także polscy hotelarze.
A jedną z polskich firm, chętnie służącą pomocą jest marka Paged. Realizacja dla hotelu Arłamów rozpoczęła się w sierpniu zeszłego roku, ukończono ją po pięciu miesiącach. W tym czasie w pełni wyposażonych zostało 197 pokoi i 16 apartamentów, w tym prezydenckie, urządzono także wybrane części wspólne.
Meble przygotowane w fabrykach przedsiębiorstwa na podstawie projektów Arkadiusza Nowickiego i Magdaleny Dendewicz-Matłok wypełniły restauracje Carpatia, Turnica, A la Carte i Bar Myśliwski. Goście przybywający do hotelu witani są w recepcji przy oryginalnej ladzie z naturalnego forniru orzechowego, którą również wykonali specjaliści z Paged.
– Na rynku hotelowym obecni jesteśmy ze swoimi rozwiązaniami od lat. Oprócz wyposażania dużych obiektów sieciowych, gdzie realizujemy ściśle określone wytyczne, chętnie współpracujemy z inwestorami indywidualnymi. Możliwość pracy z klientem, który wprowadza w życie własne koncepcje, tak jak miało to miejsce w Hotelu Arłamów, daje nam okazję do tworzenia niepowtarzalnych wnętrz. Takie projekty bardzo nas inspirują i są dla nas pasjonującym wyzwaniem. To również świetna okazja do wykorzystania doświadczenia firmy w praktyce i pokazania znajomości rzemiosła meblarskiego – mówi Tomek Rygalik, dyrektor kreatywny marki Paged.
Więcej: www.arlamow.pl