Co powstanie z połączenia współczesnego minimalizmu i łódzkich tradycji włókienniczych? O tym będzie można przekonać się już niebawem oglądając wspólne „dziecko” marki Pan tu nie stał i warszawskiego duetu Nenukko. Kto zna te dwie polskie marki o podobnym stażu, ale różnych historiach i zupełnie odmiennych założeniach ten wie, że efekt mariażu może być podwójnie intrygujący i zupełnie nie do przewidzenia.
Pan tu nie stał i Nenukko stworzyły wspólnie linię dziewięciu nowych produktów, które składają się na mini-kolekcję o bezpretensjonalnej nazwie „Zwykłe” (spolszczona wersja pojęcia „Basic”). Zadaniem projektantek Nenukko było wykreowanie oszczędnych, pozbawionych nadruków form, które sprawdzą się jako dopełnienie charakterystycznego hasłowego asortymentu Pan tu nie stał. Ubrania stworzono z myślą o tych, którzy ceniąc sobie graficzny koncept oczekują również pomysłowych fasonów „na co dzień”.
Koszulki, spodnie i bluzy w monochromatycznej gamie czerni, grafitów i szarości to temat, z którym Nenukko wyjątkowo dobrze sobie radzi konsekwentnie unikając wtórnych rozwiązań. Wspólna kolekcja ma własną dedykowaną identyfikację wizualną w postaci specjalnych metek, wszywek i ażurowych aplikacji na bazie alfabetu Morse’a. Kolorystyka oraz koncepcja kolekcji inspirowana jest szarością Bałtyku. Szeroka skala rozmiarowa, umiarkowany nakład i wysoka jakość usatysfakcjonują każdego amatora wyjątkowych kolaboracji.
Nenukko i PTNS zapewniają, że „Zwykłe” nie znaczy zwyczajne, a linia jest wyjątkowo przemyślana i użytkowa. Uniwersalne fasony sprawdzą się nie tylko w sezonie jesiennym.
Impreza inaugurująca komercyjną premierę kolekcji odbędzie się 8 października w warszawskim butiku Pan tu nie stał przy ul. Koszykowej 34/50 tuż obok Placu Konstytucji. Tego dnia goście będą mogli liczyć na 10-procentową zniżkę na asortyment z linii „Zwykłe”. Będą też inne atrakcje. Wstęp wolny!
Więcej na: www.facebook.com/events/1659615324322108/ , www.facebook.com/PanTuNieStal i www.facebook.com/nenukko