Złoty wielokąt pośrodku, ustronna strefa zapachów, strefy czarna oraz biała – to wszystko w nowej perfumerii Frivole Prestige, otwartej przed kilkoma tygodniami we Wrocławiu.
Perfumeria „zadomowiła” się w Sky Tower, niedawno otwartym wieżowcu w centrum stolicy Dolnego Śląska. Na 240 m kw. są prezentowane nie tylko kosmetyki ale także części usługowe. Sklep we Wrocławiu ma stać się „flagowym” obiektem Frivole.
Złoty wielokąt pośrodku, ustronna strefa zapachów, strefy czarna oraz biała – to wszystko w nowej perfumerii Frivole Prestige, otwartej przed kilkoma tygodniami we Wrocławiu.
Perfumeria „zadomowiła” się w Sky Tower, niedawno otwartym wieżowcu w centrum stolicy Dolnego Śląska. Na 240 m kw. są prezentowane nie tylko kosmetyki ale także części usługowe. Sklep we Wrocławiu ma stać się „flagowym” obiektem Frivole.
Marka zajmująca się głównie sprzedażą outletową w wystroju swoich wnętrz stawia na monochromatyczną kolorystykę, w której dominuje barwa przewodnia. W przestrzeń sklepów są dodatkowo wpisane konstrukcje przypominające wielokąty. Wnętrze podzielono na dwie strefy: czarną, zlokalizowaną wzdłuż pasażu oraz białą, w zlokalizowaną w głębi. Pierwsza nich jest niska, druga wysoka. Każda z nich odpowiada na rodzaj oferowanego w nich asortymentu.
Za projekt Frivole Prestige była odpowiedzialna grupa Theza Architekci. – Motywem przewodnim perfumerii jest widoczna w całym wnętrzu wielokątna, złota struktura. Bryła jest dwustronna: od zewnątrz złota, od środka biała. Jej wnętrze kryje pomieszczenia salonu kosmetycznego (manicure, masaż ) oraz pomieszczenia zaplecza. W części kosmetycznej struktura jest samonośną trójwymiarową konstrukcja, mocowaną jedynie do posadzki i ściany – informuje Ludwik Kaizerbrecht z Theza Architekci.
W trójwymiarowej bryle zastosowano perforację, dzięki niej można zobaczyć, co dzieje się w środku. Z kolei lady kasowe, strefy makijażu czy strefy tematyczne podkreślono wiszącymi bądź wpuszczonymi złotymi kasetonami świetlnymi.
Więcej: www.theza.pl