Studio Rygalik zaprezentowało ostatnio nowe obiekty zaprojektowane specjalnie do prezentacji i serwowania wyjątkowego, tłoczonego na zimno „Oleju Rzepakowego z Góry św. Wawrzyńca”. Pokazano je podczas urodzinowej imprezy studia pt. Design Aperitivo w trakcie festiwalu designu w Łodzi.
– Naszym celem jest pokazanie nowej jakości w sposobie promowania produktów spożywczych i kreowania imprez wokół jedzenia. Chcieliśmy wyjść poza utarte schematy tego, czym zazwyczaj jest degustacja, czy catering – mówi projektantka Gosia Rygalik.
Studio Rygalik zaprezentowało ostatnio nowe obiekty zaprojektowane specjalnie do prezentacji i serwowania wyjątkowego, tłoczonego na zimno „Oleju Rzepakowego z Góry św. Wawrzyńca”. Pokazano je podczas urodzinowej imprezy studia pt. Design Aperitivo w trakcie festiwalu designu w Łodzi.
– Naszym celem jest pokazanie nowej jakości w sposobie promowania produktów spożywczych i kreowania imprez wokół jedzenia. Chcieliśmy wyjść poza utarte schematy tego, czym zazwyczaj jest degustacja, czy catering – mówi projektantka Gosia Rygalik.
Pozornie abstrakcyjne, na pierwszy rzut oka przypominające dziwne stwory konstrukcje służą konkretnym celom i zostały zaprojektowane w bardzo celowy, wręcz utylitarny sposób. Ich zadaniem jest uwydatnić najważniejsze walory oleju – wyjątkowy smak, możliwość używania go do gotowania i smażenia, czy piękny złotożółty kolor.
Aranżacja stworzona z tych obiektów przypominała plac zabaw, laboratorium, w którym goście mogą swobodnie próbować oleju na różne sposoby, ale zawsze tylko z chlebem i bagietkami Charlotte. Olej ma szerokie zastosowanie w kuchni, ale tylko z najlepszej jakości pieczywem można w pełni docenić jego smak.
Design Aperitivo to inicjatywa rozpoczęta tego lata przez Studio Rygalik. To platforma dla nieformalnych tematycznych spotkań, których celem jest integracja środowiska twórczego. Pierwsze trzy edycje odbyły się w Warszawie w winiarni Alewino. Teraz przyszedł czas na rozwinięcie tej formuły.
Więcej: www.studiorygalik.com