Choć platforma Grohe X rozpoczęła swoją działalność 31 marca, zdążyła przyciągnąć ponad 68 000 użytkowników ze 140 krajów na całym świecie. Materiały wideo i zapis wydarzeń z premierowego tygodnia odtworzono już prawie 70 000 razy. Wciąż można je zobaczyć na platformie.
Podczas pierwszego tygodnia działania odbyło się ponad 8 wydarzeń. Począwszy od konferencji dla dziennikarzy, poprzez panel dyskusyjny na temat spostrzeżeń konsumentów, aż po sesję poświęconą usługom dla instalatorów. Wszystko to z myślą zarówno o partnerach biznesowych Grohe, jak i konsumentach.
Platforma Grohe X – co powinieneś wiedzieć?
Materiały wideo, interesujące artykuły oraz przestrzenie w widoku 360° dostępne na platformie Grohe X pozwalają odwiedzającym zapoznać się z nowymi produktami. Ponadto, dostępne są interesujące formaty wideo, w których eksperci Grohe przedstawiają zakulisowe spojrzenie na globalną markę.
Najważniejszym wydarzeniem i kolejnym dowodem na to, że globalna marka jest pionierem zrównoważonego rozwoju w branży sanitarnej, było ogłoszenie, że cztery najlepiej sprzedające się produkty marki Grohe uzyskały certyfikat Cradle to Cradle Certified. W przeciwieństwie do liniowego modelu biznesowego Take-Make-Waste (produkcja – użytkowanie – wyrzucenie odpadu), model Cradle to Cradle (od kołyski po kołyskę) zakłada ciągłe cykle wykorzystania materiałów. Produkty są tworzone w taki sposób, żeby na koniec ich okresu przydatności, można było wykorzystać komponenty, z których zostały wykonane i stworzyć z nich nowe rzeczy. Jest to kamień milowy na drodze marki Grohe w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Odwiedzający platformę Grohe X mogą samodzielnie odkrywać świat Grohe, ale także mają możliwość skorzystania z nowych sposobów interakcji, np. partnerzy biznesowi mogą za pomocą platformy umówić się na spotkanie z przedstawicielami handlowymi w celu bezpośredniej wymieny informacji o nowych innowacjach i produktach. Wizjonerski pomysł zaangażowania użytkowników za pośrednictwem platformy zaowocował dotychczas rekordową liczbą ponad 4 tys. spotkań z klientami.
Więcej na: grohe-x.com