Serwis www.designalive.pl odwiedziło w kwietniu 102 tys. unikalnych użytkowników. To rekord w historii portalu. Jakie tematy, oprócz tych tradycyjnych – architektonicznych i wnętrzarskich, cieszyły się największym powodzeniem?
„Design Alive” to portal, gdzie na zachwycających fotografiach i w interesujących słowach przenikają się wszechstronne tematy związane z architekturą, wnętrzami, modą, sztuką i stylem życia. Pod koniec marca, w związku z pandemią, poszerzyliśmy tematykę o zbiór osobistych opowieści autorów, którzy, tak jak wszyscy, utknęli w domach uwięzieni przez koronawirusa. I to właśnie te artykuły, na temat sytuacji branży w czasie pandemii, okazały się najbardziej poczytne.
Cykl Covid-19, poszerzyliśmy z czasem o felietony liderów opinii. Absolutne rekordy czytelnictwa pobiły teksty „Świat z dykty. Koronawirus testuje odporność systemu i ludzi” Wojciecha Eichelbergera (81 tys. odsłon), „Jedną z lekcji pandemii jest to, że zaczynamy pytać o to, czym jest normalność” prof. Tadeusza Sławka (10 tys. odsłon) oraz „Co nas czeka? Niepraca, nuda i głód” Pawła Potoroczyna (7 tys. odsłon).
Dziękujemy że jesteście z nami!
***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki! Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!