Drugą edycję Warsaw Home odwiedziło ponad 64 tys. zwiedzających, a wśród gości było 9 tys. architektów, projektantów wnętrz i stylistów. Warsaw Home zajęło niemal trzy razy więcej powierzchni, niż w zeszłym roku, czyli 65 tys. m kw. w trzech halach podwarszawskiego centrum wystawienniczego Ptak Warsaw Expo. Impreza zgromadziła ponad 400 firm i ponad 600 marek, stając się platformą dla biznesu, jak i promocją dobrego wzornictwa.
Skala targów pozwoliła na połączenie wielu różnych elementów: debat i warsztatów, prezentacji dużych i małych firm, promocji producentów i dystrybutorów. Stanowiska polskich wystawców nie ustępowały koncepcjom międzynarodowych firm. Poland Design Festival, będący częścią targów Warsaw Home, promował dobry polski design i młode polskie marki. Krajowe wzornictwo na światowym poziomie można było podziwiać również na stoiskach znaczących rodzimych producentów. Program obejmował również wykłady i dyskusje z udziałem największych polskich i światowych gwiazd designu i architektury. Można było posłuchać m.in. Roberta Koniecznego, Oskara Zięty, Tomka Rygalika, Roberta Majkuta, Mai Ganszyniec, Krystiana Kowalskiego, Przemo Łukasika czy Jakuba Szczęsnego. Na Warsaw Home pojawił się duet projektantów ze studia architektonicznego i projektowego Neri&Hu Office for Design and Research, holenderski designer i rzemieślnik Paul Heijnen i mistrz luksusowych francuskich tkanin oraz tapet Pierre Frey. Po raz drugi na targi Warsaw Home przyjechał Karim Rashid – wystąpienie projektanta, tak jak w zeszłym roku, przyciągnęło setki osób.
Więcej na: www.warsawhome.eu